استقلال جعل نکرده و از شکایت استقبال می‌کند!

استقلال جعل نکرده و از شکایت استقبال می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی - فرشید سمیعی می‌گوید هیچ جعلی از سمت باشگاه استقلال رخ نداده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از خبرهای عجیب پس از دربی انتشار نامه هدایت ممبینی بود که در آن خبر از جعل امضایش توسط باشگاه استقلال داده بود و از نهادهای ذی‌ربط خواسته بود تا این موضوع را پیگیری‌ کنند. نامه‌ای محرمانه که انتشار آن قبل از حصول نتیجه در نوع خود عجیب به نظر می‌رسید.

 این موضوع توسط فرشید سمیعی عضو هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با مجله فوتبال شبکه خبر توضیح داده شده است. سمیعی می‌گوید که باتوجه به اینکه استقلال می‌خواهد این‌بار مجوز حرفه‌ای‌سازی خود را داشته باشد، تلاش‌هایش را در این راستا از هم‌اکنون آغاز کرده و روزهای پنج‌شنبه و جمعه که فیفا مشغول به کار است، این باشگاه فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد و در حال سر و سامان دادن به بدهی‌های خارجی خود است.

سمیعی با ذکر این موضوع که مساله مجوز حرفه‌ای برای باشگاه مهم است، از فدراسیون فوتبال انتقاد کرده و مدعی است بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال باید در روزهای پنج‌شنبه و جمعه فعال باشد. سمیعی می‌گوید فیفا در جهت احراز اصالت نامه‌ها از فدراسیون استعلام می‌گیرد و بر همین جهت کارشناس بین‌الملل فدراسیون از بخش بین‌الملل استقلال خواسته که پیش نامه باشگاه برای آن‌ها ارسال شود.

طبق گفته این عضو هیات مدیره آبی‌ها، استقلال پیش نویس یک نامه را برای فدراسیون فوتبال ارسال کرده و تاکید کرده که این نامه یک پیش‌نویس است و فدراسیون هر طور صلاح می‌بیند، تغییرات بدهد و تعطیلی فدراسیون در روزهای پنجشنبه و جمعه که فیفا به صورت رسمی کار می‌کند، این مشکلات را به وجود می‌آورد.

سمیعی در ادامه با گلایه اظهار می‌کند که مدیرانی که علیه استقلال نامه زده‌اند، یک نامه دیگر هم فرستاده‌اند که علاوه بر عنوان جعل، جاعل را هم تعیین کرده‌اند که به زعم عضو هیات مدیره استقلال آن‌ها یا معنی جعل را نمی‌دانند و یا از عمد این کار را کرده‌اند.

این مقام باشگاه استقلال ادامه می‌دهد که فدراسیون فوتبال در این موضوع ذی‌نفع نبوده که بخواهد اقدامی انجام دهد و فقط مسئولیت تایید را داشته و این باشگاه استقلال بوده که ذی‌نفع بوده و وقتی کارشناس بین‌الملل آبی‌ها خود پیش‌نویس را به بخش بین‌الملل فدراسیون ارائه می‌کند، مشخص می‌شود که هیچ قصد و نیتی برای جعل وجود نداشته است.

سمیعی مدعی است این نامه همزمان با حواشی و حملات پس از دربی منتشر شده و وقتی یک نامه محرمانه منتشر می‌شود، نهادهای ذی‌ربط هم حساس می‌شوند و باشگاه استقلال از شکایت دوستان در این زمینه استقبال می‌کند چرا که همان نهادها متوجه خواهند شد که نامه از کجا و چگونه و به چه دلیل و با وسیله چه کسانی منتشر شده و این یک رقابت عادلانه نیست و کسانی که به مدیرعامل یا باشگاه اتهام جعل زده‌اند باید پاسخگو باشند و جعل به هیچ عنوان رخ نداده است.

1997