5 دقیقه طوفانی برای استقلال و رکوردی تاریخی که تیم نکونام به ثبت رساند

5 دقیقه طوفانی برای استقلال و رکوردی تاریخی که تیم نکونام به ثبت رساند

پایگاه خبری فوتبالی- بازی روز گذشته استقلال مقابل نساجی یک رکورد تاریخی برای آبی‌پوشان به همراه داشت.

به گزارش فوتبالی، نمایش بازیکنان استقلال در نیمه دوم بازی با نساجی به راستی حیرت آور بود. استقلالی‌ها بین دقایق 62 و 67 به شکلی فراتر از تصور نبض بازی را به دست گرفتند و توانستند تنها در عرض 5 دقیقه، 3 بار دروازه نساجی را باز کنند و مهمان خود را در ورزشگاه آزادی گلباران کنند.

پرده نخست این سناریوی جذاب با شوت مهرداد محمدی در دقیقه 62 آغاز شد. مهرداد که به خاطر نمایش ضعیف در چند دیدار اخیر تا حدودی زیر بار انتقادات قرار گفته بود، با شوت محکمی که از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه مظاهری شلیک کرد توانست هم از زیر بار انتقادات خارج شود و هم سونامی ویرانگر استقلالی‌‌ها را استارت بزند.

تنها 2 دقیقه بعد از به ثمر رسیدن این گل، نوبت آرمان رمضانی شد که خودی نشان بدهد و نام خود را در فهرست گلزنان استقلال مقابل نساجی به ثبت برساند. آرمان با پاس خوبی که از مهرداد محمدی دریافت کرد در موقعیت تک به تک با رشید مظاهری قرار گرفت و در دقیقه 64 گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

اما پایان بخش این نمایش پر تب و تاب، ابوالفضل جلالی بود که با ضربه میخکوب کننده خود که شمایلی فراتر از لیگ ایران داشت، توانست برای چهارمین بار دروازه نساجی را باز کند و بعد از گل او بود که تندباد 5 دقیقه‌ای استقلالی‌ها سرانجام فرو نشست.

جلالی در دقیقه 67 نمایشی را به پایان رساند که مهرداد محمدی در دقیقه 62 آغاز کرده بود و این یک رکورد تاریخی برای استقلال در تاریخ لیگ برتر بود؛ زیرا پیش از این در ادوار لیگ برتر سابقه نداشت استقلال طی 5 دقیقه 3 گل به ثمر برساند و پس از بازی دیروز، این رکورد برای نخستین بار به دست نکونام و شاگردانش به ثبت رسید.

7474