پاسخ محکم جلالی و محمدی به انتقادها

پاسخ محکم جلالی و محمدی به انتقادها

پایگاه خبری فوتبالی - ابوالفضل جلالی و مهرداد محمدی پس از چند نمایش ضعیف، روز خوبی مقابل نساجی داشتند.

به گزارش فوتبالی، استقلال در یک بازی برتر توانست با چهار گل از سد نساجی در ورزشگاه آزادی بگذرد تا شاگردان نکونام رقابت جالب توجهی با سپاهان در صدر جدول رده‌بندی داشته باشند.

اما یکی از نکات دوست داشتنی بازی برای سرمربی استقلال، نمایش خوب دو بازیکن این تیم یعنی سید ابوالفضل جلالی و مهرداد محمدی بوده که روی هر چهار گل آبی‌پوشان نقشی اساسی داشتند.

ابوالفضل جلالی که نمایشش در چند هفته گذشته مورد انتقاد برخی هواداران استقلال قرار گرفته بود، نه تنها موفق شد به آرمین سهرابیان پاس گل بدهد بلکه با یک شوت محکم توانست گل چهارم استقلال را به ثمر برساند.

مهرداد محمدی هم بعد از نمایش ضعیف در دربی که باعث افزایش انتقادات از او شده بود، بازی امروز را از روی نیمکت شروع کرد. او که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود، موفق شد گل دوم استقلال را به ثمر برساند هر چند که معلوم نیست این گل به نام او ثبت خواهد شد یا اینکه ناظر بازی، در گزارشش، آن را گل به خودی امیرمهدی جانملکی ثبت می‌کند

محمدی روی گل سوم آبی‌ها هم نقش مهمی ایفا کرد و به آرمان رمضانی پاس گل داد.

درخشش جلالی و محمدی، قطعاً بیش از همه باعث خوشحالی جواد نکونام خواهد بود که از بازگشت این دو بازیکن استقلال به روزهای خوبشان، بیش از همه لذت برده است.

1997