نگاهی به چهار گلزن برتر دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا

نگاهی به چهار گلزن برتر دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسیده است و اکنون باید منتظر قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی باشیم و باید دید که در این مرحله از رقابت ها کدام تیم ها با هم روبرو خواهند شد و اوضاع به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی ، یکی از جذابیت های همیشگی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، گلزنان برتر این تورنمنت و جدول آقای گلی این رقابت ها است. قبل ها که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در اروپا حضور داشتند، همواره بر سر آقای گلی در این رقابت ها با هم در جدال بودند اما اکنون دیگر خبری از حضور مسی و رونالدو در اروپا و رقابت های چمپیونزلیگ نیست.

در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا یعنی فصل 2023/24، در مرحله گروهی رقابت ها، چهار بازیکن موفق شدند پنج گل به ثمر برسانند و بهترین گلزن های تورنمنت تا اینجای کار باشند. جالب این جا است که دو تا از این چهار بازیکن، بازیکنان اتلتیکو مادرید هستند.

در حقیقت آلوارو موراتا و آنتوان گریزمان، پنج گل برای اتلتیکو مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده اند. از سوی دیگر ارلینگ هالند هم برای منچسترسیتی پنج گل زده است و به نظر می رسد که هالند مدعی اصلی آقای گلی در این فصل باشد. او در فصل قبل هم آقای گل شده بود.

راسموس هویلوند هم برای منچستریونایتد پنج گل زد که البته تیم او از دور رقابت ها حذف شد و دیگر نمی تواند تعداد گل های خود را افزایش دهد.

1471