قابی از شش گلزن برتر لیگ قهرمانان اروپا در این فصل

قابی از شش گلزن برتر لیگ قهرمانان اروپا در این فصل

پایگاه خبری فوتبالی - چهار بازی از مرحله گروهی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شده است و برخی از بازیکنان تا اینجای کار درخشش ویژه ای داشته اند و توانسته اند با عملکرد خوب خود در میان برترین گلزنان باشند.

به گزارش فوتبالی ، در حال حاضر آقای گل این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راسموس هویلوند از منچستر یونایتد است و این در حالی است که شیاطین سرخ در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا اصلا عملکرد خوبی نداشته اند. هویلوند در این فصل تا اینجای کار موفق شده است پنج گل به ثمر برساند. آلوارو موراتا از اتلتیکو مادرید هم پنج گل تا اینجای کار در لیگ قهرمانان اروپا زده است و مثل هویلند در صدر جدول بهترین گلزنان است.

پس از این دو بازیکن که هر کدام پنج گل تا اینجای کار زده اند، چهار بازیکن چهار گله وجود دارد. اوانیلسون از پورتو، ارلینگ هالند از منچستر سیتی، هری کین از بایرن مونیخ و آنتوان گریزمن از اتلتیکو مادرید بازیکنانی هستند که تا اینجای کار چهار گل در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا زده اند.

در هر صورت این مرحله حذفی است که در لیگ قهرمانان اروپا تعیین کننده است و باید دید که در پایان کدام بازیکن آقای گل می شود.

1471