گلزن پرسپولیس هت‌تریک کرد؛ عالی مثل عالیشاه!

گلزن پرسپولیس هت‌تریک کرد؛ عالی مثل عالیشاه!

پایگاه خبری فوتبالی – کاپیتان پرسپولیس موفق شد برای سومین بار به استقلال گل بزند. 

به گزارش فوتبالی، در حالی که به نظر می‌رسید بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال با تساوی بدون گل تمام شود اما تعویض‌های یحیی گل‌محمدی روند بازی را تغییر داد و قفل دروازه‌ها را باز کرد.

در دقیقه 71 امید عالیشاه و محمد عمری به جای مهدی ترابی و سروش رفیعی وارد زمین شدند و 6 دقیقه بعد عالیشاه موفق شد دروازه استقلال را باز کند! این سومین گل عالیشاه در دربی‌ها بود و توانست در زدن گل در دربی هت‌تریک کند.

به نظر می‌رسید پرسپولیس برنده بازی می‌شود اما استقلال توانست با پنالتی کوین یامگا در وقت‌های تلف‌شده بازی را به تساوی بکشاند. بازی با همین دو گل تمام شد و دو تیم به تساوی رضایت دادند

با این تساوی رکورد شکست ناپذیری عالیشاه در دربی از 13 بازی به 14 بازی افزایش پیدا کرد. ضمن این که عالیشاه با این گل یک رکورد دیگر هم ثبت کرد. او زننده آخرین گل دربی هم بود.

در دربی فینال جام حذفی پرسپولیس با گل عالیشاه توانست به پیروزی برسد. این اولین مسابقه دو تیم پس از آن بازی بود و باز هم عالیشاه توانست گل بزند. آن گل، گلِ شماره 100 پرسپولیس در دربی بود و گلی که امروز زد گل شماره 101 پرسپولیس بود

در فاصله این دو گل هیچ گل دیگری در دربی زده نشده بود و عالیشاه توانست در دو دربی متوالی گل بزند. بدون این که کسی بین دو این دو گل فاصله بیندازد!

1359