امید عالیشاه: برد در تاشکند کلید صعود پرسپولیس است/در لیگ و آسیا سرنوشت مان در دست خودمان است

امید عالیشاه: برد در تاشکند کلید صعود پرسپولیس است/در لیگ و آسیا سرنوشت مان در دست خودمان است

وب سایت رسمی فوتبالی- امید عالیشاه بازیکن میانی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد تیمش می تواند از بازی حساسی که در تاشکند دارد، دست پر زمین را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، امید عالیشاه در خصوص این دیدار حساس سرخ ها به فوتبالی گفت: ما در اولین بازی خود در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا در تهران رو به روی این تیم بازی کرده ایم و از این حریف مان شناخت خوبی داریم. در بازی رفت، ما باید برنده می شدیم. اگر اشتباه فاحش داور در اعلام گل آفساید به نفع حریف نبود، می توانستیم در آن بازی  3 امتیاز کامل را به دست بیاوریم. 

وی ادامه داد: با وجود خستگی و فشار کاری که روی تیم است، ما در تلاش هستیم که این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. این بازی و نتیجه اش برای  ما خیلی مهم است. موفقیت در تاشکند امیدواری های ما را برای صعود بیشتر می کند. ما در تلاش هستیم که با این پیروزی منتظر بازی با السد باشیم، دیداری که حمایت هواداران مان را داریم و می توانیم برد شیرینی توام با صعود به مرحله بعدی را به دست بیاوریم. این پیروزی به نوعی کلید صعود ما به مرحله بعدی محسوب می شود. 

عالیشاه در خصوص وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر خاطرنشان کرد: فعلا تمام تمرکز ما روی بازی های آسیایی معطوف است. ما در لیگ مدعی اصلی قهرمانی هستیم و بدون توجه به حواشی و نتایج بازی های دیگر، خودمان سرنوشت مان را رقم خواهیم زد. البته در لیگ قهرمانان آسیا نیز می توانیم با 2 پیروزی سرنوشت مان را آن طور که می خواهیم رقم بزنیم.

7655