منچسترسیتی با تیم ذخیره هم در اروپا نمی‌بازد

منچسترسیتی با تیم ذخیره هم در اروپا نمی‌بازد

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در دیدار خارج از خانه مقابل ستاره سرخ بلگراد با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید و با 18 امتیاز به کار خود در گروه پایان داد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته ششم و پایانی رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های ستاره سرخ بلگراد و منچسترسیتی در استادیوم رایکو میتیچ به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که سیتیزن ها با 15 امتیاز در صدر و نماینده صربستان تنها یک امتیاز کسب کرده بود. مدافع عنوان قهرمانی از قبل صعودش را به مرحله حذفی قطعی کرده بود و به همین خاطر، پپ گواردیولا با ترکیب ذخیره اش وارد میدان شد. 

در نیمه اول شاهد بازی سرد و کسل کننده ای بودیم. مایک همیلتون در دقیقه 19 برای سیتی گلزنی کرد و این دیدار در نیمه اول دیگر موقعیت خاصی نداشت. 

در نیمه دوم اسکار باب در دقیقه 62 اختلاف را به دو گل افزایش داد اما در دقیقه 76، هوانگ موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند. در دقیقه 85، کالوین فیلیپس گل سوم و تیر خلاص را بر پیکر ستاره سرخ وارد کرد تا گل الکساندر کاتای در دقیقه 90+1 ارزشی نداشته باشد و سیتی با نتیجه 3-2 به پیروزی برسد و با رکورد 100% برد به کارش در مرحله گروهی خاتمه دهد.

4416