طلسم عجیب هالند در لیگ قهرمانان اروپا

طلسم عجیب هالند در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ قهرمانان اروپا برای هالند به یک طلسم بدیمن تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم در پنج بازی آغازین خود در لیگ انگلیس هفت گل زده است و در کل تورنمنت ها 9 گل و یک پاس گل داشته است اما در اولین حضورش در لیگ قهرمانان اروپا موفق نبود. 

شماره 9 منچسترسیتی در اولین بازی دوران فوتبال خود در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن سالزبورگ هت تریک کرد و در 27 بازی در این مسابقات 35 گل به ثمر رسانده است. بازیکن نروژی سال گذشته با ثبت دوازده گل به آقای گل لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد و جام را بالای سر برد.

آخرین باری که ارلینگ در چمپیونزلیگ گل زد،  به مرحله یک چهارم نهایی برمی گردد که در مقابل بایرن مونیخ دو گل زد (یک گل در بازی رفت ویک گل در بازی برگشت) اما بعد از آن هرگز در لیگ قهرمانان اروپا گل نزده است. در حقیقت مهاجم 23 ساله در هیچ کدام از چهار بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی نکرده است. تا پیش از این طلسم، هرگز نشده بود که هالند بیش از دو بازی متوالی در لیگ قهرمانان را بدون گل سپری کند اما حالا چهار بازی است که در این تورنمنت گل نزده است.

هالند هم در سالزبورگ و هم در دورتموند روند خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشت و در شروع کارش در منچسترسیتی نیز همین روند را ادامه داد اما این برای اولین بار است که در چهار بازی متوالی در این تورنمنت گل نزده است. 

ارلینگ در دو بازی مقابل رئال مادرید، فینال مقابل اینتر و بازی اخیر مقابل ستاره سرخ نتوانست گلزنی کند. البته ارلینگ شب گذشته به خولیان آلوارز پاس گل داد اما در گلزنی ناکام بود.  ستاره نروژی در بازی شب گذشته دو شوت به چارچوب و چهار شوت در خارج از چارچوب داشت، دو شوت به تیرک زد و چهار موقعیت کلیدی را از دست داد. 

4125