مقصر اصلی حذف منچستریونایتد از لیگ قهرمانان از نگاه هوادارانشان

مقصر اصلی حذف منچستریونایتد از لیگ قهرمانان از نگاه هوادارانشان

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران منچستریونایتد، یک بازیکن را مقصر اصلی حذف تیمشان از لیگ قهرمانان اروپا در این فصل می دانند.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب یونایتد در اولدترافورد مقابل بایرن مونیخ شکست خورد تا رویای اروپایی این تیم، ویران شود. کینگزلی کومان دیگر گل بازی را به ثمر رساند و از سویی کپنهاگن با پیروزی یک بر صفر مقابل گالاتاسرای به شکل ناباورانه ای به مرحله بعدی صعود کرد. کومان در حالی که توسط بازیکنان یونایتد مهار نشده بود، از فرصت استفاده کرد و دروازه یونایتد را باز کرد تا شیاطین سرخ از اروپا حذف شوند. هواداران یونایتد اما به وضوح می دانند که کدام بازیکن مقصر حذف شدن تیمشان است.

یک هوادار یونایتد در شبکه اجتماعی اکس نوشته است:" اونانا به تنهایی عامل اصلی حذف ما از لیگ قهرمانان اروپا شد." و دیگری نوشته است:" امیدوارم که هر چه زودتر اونانا را بفروشیم. او عامل حذف ما از مرحله گروهی بود و از شروع فصل گلهای زیادی خورده است." و دیگری هم نوشته است:" یک نفر به من بگوید که چرا اونانا این گونه بازی می کند؟" دیگری هم نوشته است:" می دانم که اونانا روی گل خورده مقصر نبود اما واقعا او آن جا چه کار می کند؟" 

مارک گلدبریج یوتیوبر سرشناس که طرفدار یونایتد است هم گفت:" جایگزین کردن دخیا با اونانا 100 میلیون یورو برای ما خرج گذاشت، 50 میلیون برای خرید بازیکن و 50 میلیون به خاطر ضرر حذف از اروپا. تصمیم شگفت انگیزی بود."

4125