اظهارنظر جالب ستاره بایرن مونیخ درباره وضعیت اسفناک منچستریونایتد در لیگ قهرمانان

اظهارنظر جالب ستاره بایرن مونیخ درباره وضعیت اسفناک منچستریونایتد در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - کینگزلی کومان ستاره فرانسوی بایرن مونیخ می گوید که بابت قرار گرفتن منچستریونایتد در قعر جدول گروه، اصلاً سورپرایز نشده است. 

به گزارش فوتبالی، کینگزلی کومان در سال 2020 موفق شد همراه با بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و در سال 2015 نیز به همراه یوونتوس به فینال رقابت ها رسید، اما در آن جا به بارسلونا باختند و به همین خاطر، کومان به خوبی از سخت بودن این رقابت ها آگاهی دارد. 

کینگزلی کومان راجع به تقابل امشب بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد در الدترافورد گفت: "قرار گرفتن منچستریونایتد در قعر جدول؟ خیر، اصلاً سورپرایز نشده ام، چون می دانم چمپیونز لیگ تورنمنت سختی است. می دانم که یونایتد تیمی خوبی است، اما همچنین می دانستم که گالاتاسرای نیز یک تیم قدرتمند است که توانسته اخیراً بازیکنان برجسته اروپایی را به خدمت بگیرد. البته می توانم بگویم که کپنهاگن مرا  سورپرایز کرد، چون آن ها واقعاً قوی هستند. می دانستم که در گروه آسانی قرار نگرفته ایم و چمپیونز لیگ هیچ وقت آسان نیست."

بایرن مونیخ از قبل صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قطعی کرده، اما منچستریونایتد هم باید باواریایی ها را در الدترافورد شکست دهد و همچنین امیدوار به تساوی میان دو تیم گالا و کپنهاگن باشد.

4416