کینگزلی کومان؛ قاتل پاریسن ژرمن، دست پرورده پاریسن ژرمن!

کینگزلی کومان؛ قاتل پاریسن ژرمن، دست پرورده پاریسن ژرمن!

خبرگزاری فوتبالی – قاتل پاریسن ژرمن، لواندوفسکی یا مولر نبود. کسی که پاریسی‌ها را از قهرمانی دور کرد بازیکن سابق خودشان بود.

به گزارش فوتبالی، شاید کسی تصور نمی کرد گل قهرمانی بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان را کینگزلی کومان به ثمر برساند. بازیکنی که در آکادمی پاریسن ژرمن رشد کرده و به همراه این تیم به قهرمانی در فرانسه رسید اما حالا قاتل جان آن‌ها شده و مهم ترین افتخار تاریخ پاریسی‌ها را از آن‌ها گرفته است.

این وینگر فرانسوی از کودکی در آکادمی پاریسن ژرمن حضور داشته. کومان از ۱۰ سالگی پیراهن پاریسن ژرمن را بر تن می‌کرده اما اولین بازی رسمی‌اش برای این تیم در ۱۶ سالگی اتفاق افتاده. او در سال ۲۰۱۳ و زمانی که ۱۶ سال و ۸ ماه و ۴ روز سن داشت در بازی برابر سوشو پیراهن پاریسن ژرمن را بر تن کرد و جوان‌ترین بازیکن تاریخ پاریست ژرمنی‌ها شد. پس از گذشت مدت زمانی کوتاه. او متوجه شد جایگاهی در تیم پاریسی ندارد و به همین دلیل در سال ۲۰۱۴ به یوونتوس رفت. یوونتوسی‌ها هم پس از استفاده از حضور او، کومان را به بایرن مونیخ قرض دادند که این قرارداد در انتهای فصل ۱۷-۲۰۱۶ با مبلغ ۲۱ میلیون یورو دائمی شد. در این تصویر کومان، در ردیف پایین، ‌اولین نفر سمت راست قابل مشاهده است.

کینگزلی کومان؛ قاتل پاریسن ژرمن، دست پرورده پاریسن ژرمن!

مسئله جایی برای پاریسن ژرمنی‌ها بغرنج می‌شود که بدانیم آن‌ها از سال ۲۰۱۱ نزدیک به ۱.۲ میلیارد دلار خرج کرده‌اند اما در نهایت توسط بازیکن سابق خودشان در فینال لیگ قهرمانان شکست خوردند.

1101