گزارش آماری/ صدمین بازی حردانی در تاریخ لیگ برتر

گزارش آماری/ صدمین بازی حردانی در تاریخ لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- حضور در ترکیب اصلی استقلال برابر فولاد، تعداد بازیهای صالح حردانی در تاریخ لیگ برتر را به عدد 100 رساند. 

به گزارش فوتبالی، مدافع راست 25 ساله‌ای که کارش در لیگ برتر را از فولاد شروع کرد و حالا در بازی برابر همین تیم، صدمین بازی‌اش در این رقابتها را جشن گرفت. حردانی که سابقه انجام 3 بازی ملی هم دارد، در این 100 بازی، 6170 دقیقه در زمین بوده و توانسته 4 گل بزند، 5 پاس گل بدهد و 14 بار هم اخطار گرفته است.

* فولاد

حردانی با پیراهن فولاد 55 بازی در لیگ برتر انجام داد. اولین بازی او در این رقابتها، هفته اول لیگ نوزدهم بود. روزی که حردانی توسط نکونام در ترکیب اصلی فولاد برابر صنعت نفت قرار گرفت و با شکست، زمین را ترک کرد. حردانی در لیگ‌های 19 و 20 و چند بازی ابتدایی لیگ 21 برای فولاد بازی کرد و این تیم را با زدن یک گل، دادن 2 پاس گل و گرفتن 8 اخطار بعد از 55 حضور در لیگ برتر، ترک کرد.

* استقلال

حردانی، مرد محبوب مجیدی بود. بازیکنی که با توجه به حضور یامگا در فاز هجومی، پیستون راست مدنظر سرمربی استقلال بود و تلاش زیادی برای آبی‌پوش شدنش صورت گرفت و درنهایت در لیگ 21 راهی تهران شد. حردانی با استقلال، قهرمان لیگ 21 شد ولی در لیگ قبل، کمتر بازی کرد. حردانی در 45 بازی برای استقلال در لیگ برتر، 3 گل زده، 3 پاس گل داده و 6 اخطار گرفته است.

* سوپرگل

حردانی هر فصل یک گل برای استقلال در لیگ برتر زده ولی گلهایش، سوپرگل بوده است. اولین گل حردانی برای استقلال در لیگ 21 وارد دروازه فولاد در اهواز شد و قهرمانی تیم مجیدی را قطعی کرد. یک ضربه فنی دقیق که به گوشه دروازه گردان رفت. حردانی در لیگ قبلی، دروازه پیکان را باز کرد. گلی که با یک شوت از راه دور فوق‌العاده زده شد. سومین گل او در این فصل وارد دروازه صنعت نفت شد که یک گل انفرادی محشر بود پس از مانور طولی تقریبا 40 متری و عبور از مدافعان میزبان.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی