شجاعی: استقلال تیمی بزرگ و صدرنشین لیگ است/ امیدوارم فولاد از شرایط فعلی خارج شود

شجاعی: استقلال تیمی بزرگ و صدرنشین لیگ است/ امیدوارم فولاد از شرایط فعلی خارج شود

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع - هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما باید پله به پله عبور کنیم و از فولاد نتایج عجیب و غریب انتظار نداشته باشید.

به گزارش فوتبالی، علی شجاعی پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: تشکری ویژه از پزشکان تیم فولاد دارم که من را به این بازی رساندند. واقعاً اعضای کادر درمانی فولاد بی‌نظیر هستند و برای من زحمت کشیدند. ما بازی خوبی را شاهد بودیم. استقلال تیمی بزرگ و صدرنشین لیگ است و شخصیت خوبی دارد. ما مقابل استقلال خوب بازی کردیم و اگر از تک موقعیت‌های‌مان که خطرناک‌تر از حریف بود، استفاده می‌کردیم حتی می‌توانستیم برنده شویم. بچه‌ها ناراحت بودند و اینطور نبود که از مساوی خوشحال باشند. استقلال تیم بزرگی است و بازی کردن برابر تیم‌های بزرگی مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان کار سختی است.

وی در مورد چالش‌های ابتدای بازی‌اش با ابوالفضل جلالی و آرش رضاوند، دو بازیکن استقلال گفت: جلالی بچه محل من است و با رضاوند نیز در سایپا هم‌بازی بودم. در فوتبال درگیری‌ها پیش می‌آید، وگرنه همه بازیکنان استقلال دوستان من هستند. در جریان بازی نیز عذرخواهی کردم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان راجع به جو ورزشگاه شهدای فولاد اهواز تصریح کرد: تماشاگران ما بی‌نظیر بودند و سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم فولاد از شرایط فعلی خارج شود، چون نیاز دارد بازی‌هایش را پله پله بگذراند و خیلی نباید دنبال نتیجه عجیب و غریب از این تیم باشیم. مطمئنم در نیم‌فصل دوم بهتر می‌شویم، من که خیلی امیدوارم. کادر فنی و بازیکنان فولاد از جان‌شان مایه می‌گذارند.

شجاعی درباره حضور مارتینس روی نیمکت فولاد خاطر نشان کرد: عملکرد مارتینس مشخص است، او در لالیگا مربیگری کرده و رزومه‌اش نیاز به تعریف من ندارد. مربیانی مثل مارتینس و پاکو خمس که رزومه دارند و در لالیگا مربیگری کرده‌اند، به تیم‌ها کمک می‌کنند و فولاد از این قاعده مستثنی نیست. ما شرایط بدی را تجربه کردیم و چهار پنج شکست وحشتناک داشتیم. شرایطی را سپری کردیم که اگر مساوی هم می‌گیریم وضعیت‌مان بد است. در آخر باید از بازیکنان و کادر فنی تشکر کنم که سنگ تمام گذاشتند و باغیرت بازی می‌کنند.

2636