علی شجاعی در آستانه جدایی از فولاد

علی شجاعی در آستانه جدایی از فولاد

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه به تصمیم عجیب سرمربی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی، ستاره این تیم در مسیر جدایی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، علی شجاعی که سابقه حضور در تیم پرسپولیس تهران را در کارنامه خود دارد و با پنالتی وی این بازیکن تیم موفق شد جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند در تابستان سال جاری با قراردادی دو ساله راهی خوزستان شد تا لباس فولاد را بر تن کند.

در شرایطی که این تیم خوزستانی روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد اما شجاعی از معدود بازیکنانی بود که عملکرد خوبی داشت و یکی از ستاره‌های این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر بود.

ایگناسیو مارتینز که جانشین علیرضا منصوریان در این تیم شده در اقدامی عجیب در دیدار با چادرملو اردکان که در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار شد در شرایطی شجاعی را از لیست ۱۸ نفره خود برای این بازی کنار گذاشت که مدافع تخصصی چپ نداشت و همین موضوع باعث شد از این ناحیه دچار مشکل شود و در شرایطی که در خانه خود برابر این تیم لیگ یکی به میدان می‌رفت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و وداع زودهنگامی با این مسابقات داشت.

به همین دلیل بازیکن سابق پرسپولیس و شاگرد سابق یحیی گل‌محمدی در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد. این بازیکن دو پیشنهاد جالب توجه از دو تیم لیگ برتری دارد و گفته می‌شود محرم نویدکیا به دنبال جذب این بازیکن از فولاد است تا سمت چپ خط دفاعی خود را تقویت کند. با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد جدایی شجاعی از جمع فولادی‌ها متحمل باشد.

2636