وقتی مسی اولین گل خود را در مراحل حذفی جام جهانی زد

وقتی مسی اولین گل خود را در مراحل حذفی جام جهانی زد

پایگاه خبری فوتبالی - شاید جالب باشد که لیونل مسی تا پیش از رقابت های جام جهانی 2022 قطر، هرگز در مراحل حذفی جام جهانی موفق به گلزنی نشده بود.

به گزارش فوتبالی ، سال گذشته در چنین روز هایی رقابت های جام جهانی 2022 قطر در جریان بود. در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها تیم ملی آرژانتین به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و در نهایت آرژانتینی ها در آن بازی موفق شدند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند. گل های تیم ملی آرژانتین را لیونل مسی و جولیان آلوارز به ثمر رساندند. تک گل تیم ملی استرالیا هم یک گل به خودی بود که آرژانتینی ها به خودشان زدند و توسط انزو فرناندز زده شد.

در دقیقه 35 بازی آرژانتین - استرالیا بود که لیونل مسی با یک حرکت زیبا و شوتی دیدنی توانست دروازه تیم ملی استرالیا را باز کند. مسی چند دقیقه قبل از این گل با یکی از بازیکنان استرالیا درگیر شده بود و عصبانی بود. او با زدن این گل به نوعی از بازیکن استرالیا هم انتقام گرفت. این گل اولین گل لیونل مسی در مراحل حذفی جام جهانی بود و مسی تا پیش از آن فقط در مراحل گروهی جام جهانی هایی که بازی کرده بود، موفق به گلزنی شده بود.

در پایان تورنمنت، لیونل مسی به همراه تیم ملی آرژانتین به قهرمانی رسید و جایزه بهترین بازیکن جام جهانی 2022 قطر را هم از آن خود کرد.

1470