آرزوی سپاهان در قرعه‌کشی: ای‌کاش به العین بخورند!

آرزوی سپاهان در قرعه‌کشی: ای‌کاش به العین بخورند!

پایگاه خبری فوتبالی - راحت‌ترین قرعه سپاهان در مرحله یک شانزدهم رویارویی با العین امارات خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، با اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، چهره تیم‌های صعودکننده به مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات مشخص شد که از ایران صرفاً سپاهان توانست این جواز را دریافت کند.

تیم‌های الهلال، النصر و الاتحاد عربستان، العین امارات و نسف قارشی ازبکستان با قرارگیری در صدر گروه‌های پنجگانه به همراه سه تیم برتر دوم گروه‌ها یعنی سپاهان ایران، نوبهار ازبکستان و الفیحا عربستان هشت باشگاه غرب آسیایی هستند که در مرحله اول حذفی حضور خواهند داشت.

سیدبندی تیم‌ها برای قرعه‌کشی بدین صورت است که ۴ تیم صدرنشین که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند در گلدان اول و سه تیم برتر دوم گروه‌ها همراه با تیم صدرنشین یکی از گروه‌های پنجگانه که کمترین امتیاز را داشته در گلدان دوم قرار می‌گیرند.

بر حسب این نوع قرعه‌کشی تیم‌های الهلال، النصر و الاتحاد از عربستان و العین امارات در سید اول و تیم‌های نسف قارشی، سپاهان، نوبهار و الفیحا در سید دوم حضور دارند.

اما نماینده فوتبال ایران که در گلدان دوم قرار دارد، باید به مصاف یکی از تیم‌های گلدان اول برود که باتوجه به همگروهی با الاتحاد قطعاً با ببرهای جده روبه‌رو نخواهد شد. بنابراین حریف طلایی‌پوشان از بین سه تیم الهلال، النصر و العین خواهد بود.

بهترین حالت ممکن برای سپاهان برخورد با العین امارات است چرا که این تیم بین سه تیم یاد شده روی کاغذ کمترین دردسر را برای شاگردان مورایس خواهد داشت ولی رویارویی با دو غول فوتبال عربستان یعنی الهلال پرستاره و النصر و کریستیانو رونالدو قطعاً کار را برای سپاهانی‌ها دوچندان سخت خواهد نمود.

باید منتظر روز قرعه‌کشی‌ ماند و دید حریف بعدی شاگردان ژوزه مورایس از بین سه تیم مذکور کدام تیم خواهد بود؟

1997