اقبال بد سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا؛ دشوارترین گروه ممکن

اقبال بد سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا؛ دشوارترین گروه ممکن

پایگاه خبری فوتبالی - سپاهان در سخت‌ترین گروه ممکن در مسابقات سطح دو آسیایی قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا یا همان مسابقات سطح دو آسیا امروز صبح در کوالالامپور مالزی برگزار شد و دو تیم ایرانی تراکتور و سپاهان حریفان خود در این مسابقات را شناختند.

برخلاف تراکتور، سپاهان که با حذف از بازی پلی آف لیگ نخبگان راهی این مسابقات شده و در سید اول و به عنوان سرگروه قرار داشت، با قرعه سختی مواجه شد. قرعه‌ای که تیم‌هایش تا همین فصل قبل در اولین سطح از مسابقات باشگاهی آسیا بازی می‌کردند.

الشارجه؛ کابوس تراکتور این‌بار در اصفهان

حریف سپاهان از سید دوم، سخت‌ترین تیم ممکن یعنی الشارجه امارات بود. تیمی که فصل گذشته در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان، تراکتور را در تبریز شکست داد و حذف کرد. شارجه فصل گذشته در ادنوک لیگ امارات چهارم شد. این تیم ستاره‌هایی نظیر پاکو آلکاسر و لوکاس کایو را در اختیار دارد و باید دید در فاصله یک ساله از رویارویی با حریفی ایرانی، مقابل سپاهان چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

استقلال دوشنبه؛ قهرمان سرسخت تاجیکستان

قرعه طلایی پوشان از سید سوم هم سخت ترین تیم ممکن بود و استقلال تاجیکستان راهی گروه سپاهان شد. قهرمان فصل گذشته تاجیکستان که عملکرد خوبی در مسابقات آسیایی تا فصل پیش داشت و حتی موفق به متوقف کردن پرسپولیس هم شده بود تا ژوزه مورایس این حریف را هم دستکم نگیرد.

الوحدات اردن؛ دیگر تیم با تجربه حضور در آسیا

قرعه نماینده زردپوش ایران از سید چهارم هم الوحدات اردن بود. تیمی که در فصول گذشته در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و سابقه بازی با فولاد را هم در این رقابت‌ها داراست و این فصل به عنوان قهرمان جام حذفی اردن راهی مسابقات سطح دوم آسیایی شده است. با قرارگیری الوحدات در این گروه، همه تیم های حاضر سابقه حضور در سطح اول بازی های آسیایی را دارند.

1997