تکرار نقشه‌ای که جواب داد؛ یحیی وسط گود! (عکس)

تکرار نقشه‌ای که جواب داد؛ یحیی وسط گود! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی – آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با الدحیل با حضور  فعال گل‌محمدی برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته بود که انتشار عکس‌هایی از آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به عربستان توجه هواداران این تیم و رسانه‌ها را جلب کرد. در این تصاویر یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس مثل یک بازیکن کنار بازیکنانش مشغول تمرین بود. آن هم به شکلی کاملا جدی و باروحیه!

به نظر می‌رسید یحیی قصد داشته با این کارش هم جدیت تمرین آخر را بیشتر کند هم فضای شاد و مفرحی در آخرین تمرین ایجاد کند. اتفاقی که نتیجه مثبتی داشت و پرسپولیس در عربستان مقابل النصر نمایش بسیار خوبی داشت.

امروز هم آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی حیاتی با الدحیل برگزار شد و عکس‌هایی که از این تمرین منتشر شده شباهت زیادی به عکس‌های آخرین تمرین قبل از بازی با النصر دارد.

در تمرین امروز هم یحیی جنب و جوش زیادی داشت و در بخش‌هایی از تمرین کنار سایر بازیکنان حاضر بود و مثل تمرین هفته قبل شاگردانش را به چالش کشید. در یک صحنه هم کری‌خوانی او و شاگردانش به قدری جدی شد که یحیی از پشت سعید صادقی را با دو دست گرفت تا اجازه ندهد او توپ را با خودش ببرد.

در یک صحنه هم یحیی به شکلی زیرکانه و خنده‌دار توپ را از بین پاهای فرشاد فرجی عبور داد که این اتفاق باعث خنده بازیکنان تیم شد. به نظر می‌رسد یحیی از کاری که هفته پیش کرده بود نتیجه مثبتی گرفته است و به همین دلیل تصمیم گرفت برای بازی فردا هم همان روال را دنبال کند.

1359