تلاش الهلال برای جلوگیری از محرومیت بازیکنی که رونالدو را عصبانی کرد

تلاش الهلال برای جلوگیری از محرومیت بازیکنی که رونالدو را عصبانی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود گذشت سه روز از اتمام بازی النصر و الهلال در دربی ریاض، همچنان جنجال های ناشی از اتفاقات این بازی ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، الهلال در هفته پانزدهم لیگ عربستان مقابل النصر با نتیجه سه بر صفر پیروز شد تا اختلافش با را با رقیب به هفت امتیاز برساند.  یکی از جنجال های بزرگ بازی مربوط به رفتارهای علی البلیهی مدافع الهلال بود. در حقیقت این بازیکن با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد هر چند که دلیل اخراج او به صورت شفاف اعلام نشده است. رسانه ها و هواداران تصور می کنند که رفتارهای این بازیکن پس از گل سوم الهلال و تلاش برای تحریک هواداران النصرف دلیل اخراج او بوده است.  در حقیقت هواداران فوتبال در عربستان در این باره که آیا رفتار البلیهی رفتار زشتی بوده است یا نه، اتفاق نظر ندارند.

هواداران النصر با انتشار تصاویر مختلف از رفتار البلیهی معتقد هستند که این بازیکن باید برای مدتی طولانی محروم شود در حالی که باشگاه الهلال نیز ساکت نمانده است. در حقیقت آنها در نامه ای رسمی به فدراسیون فوتبال عربستان خواستار محافظت از مدافع خود شده اند. الجزیره گزارش داده است که الهلال نسبت به کارت قرمز البلیهی اعتراض کرده و خواستار لغو آن شده است. آنها معتقد هستند که بر اساس قوانین داوری، بازیکنی که هواداران رقیب را تحریک می کند باید کارت زرد بگیرد و نشان دادن کارت قرمز سختگیرانه بوده است. البلیهی در جریان بازی تا جایی که می توانست روی اعصاب رونالدو راه رفت.

4125