بازیکنی که به کابوس سادیو مانه تبدیل شد

بازیکنی که به کابوس سادیو مانه تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - سمت چپ خط حمله النصر در بازی دیشب مقابل الهلال به یکی از نقاط ضعف این تیم تبدیل شد چرا که سادیو مانه مهاجم سنگالی عملکرد ضعیفی داشت و با انتقادهای زیادی مواجه شد. 

به گزارش فوتبالی، النصر در دربی ریاض با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و میلینکوویچ ساویچ، میرتوویچ (دو بار) گلزنی کردند تا الهلال پیروزی شیرینی را در هفته پانزدهم لیگ عربستان کسب کند. سعود عبدالحمید مدافع الهلال در این بازی به شکل درخشانی از پس مهار مانه بر آمد و مهاجم سابق لیورپول و بایرن مونیخ را از جریان بازی خارج کرد. حاتم خیمی کارشناس فوتبال عربستان در این باره گفت :"عجیب بود که بازیکن بزرگی نظیر امباپه این گونه در دوئل تن به تن با سعود عبدالحمید کم آورد و به هیچ وجه در هیچ کدام از دوئل های رو در رو نتوانست حرفی برای گفتن داشته باشد. مانه می توانست عقب تر بیاید تا توپ بگیرد یا این که به نحوهی سعود را دریبل بزند. مانه در این بازی به شدت ضعیف ظاهر شد که این نکته بدی است." 

مانه در این فصل 21 بازی در النصر داشته که با 9 گل و سه پاس گل آمار بدی نداشته اما در بازیهای اخیر افت مشهودی داشته و کیفیت خود در شروع فصل را نتوانسته تکرار کند. النصر با شکست مقابل الهلال حالا هفت امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد و شرایط برایشان در ادامه فصل خیلی نگران کننده است چرا که سخت است که بتوانند به صدر جدول نزدیک شوند.

4125