سادیو مانه سهام یک تیم سطح 4 فوتبال فرانسه را خرید!

سادیو مانه سهام یک تیم سطح 4 فوتبال فرانسه را خرید!

پایگاه خبری فوتبالی- سادیو مانه، ستاره النصر، روز چهارشنبه خرید سهام باشگاه بورژ 18 در دسته چهارم فرانسه را به پایان رساند.

به گزارش فوتبالی ، این باشگاه فرانسوی روز چهارشنبه در صفحه رسمی شبکه اجتماعی خود خبر انتخاب ستاره سابق لیورپول به عنوان مالک جدید خود را اعلام کرد. باشگاه جدید وینگر حال حاضر النصر در این فصل جایگاه خود را در نیمه انتهایی گروه B لیگ ملی 2 فرانسه می بیند زیرا توانسته تنها یک پیروزی از هفت بازی ابتدایی خود در این فصل کسب کند.

مانه پس از معرفی به عنوان مالک جدید باشگاه از طریق یک پیام ویدئویی گفت: "ما در سه سال گذشته با شهر کار کرده ایم. ما اینجا هستیم تا این باشگاه را رشد دهیم و شرایط را سازماندهی کنیم. چالش های ما در این موضوع بسیار زیاد است، اما اگر مردم بورژ همچنان علاقه مند باشند، من مطمئن هستم که می‌توانیم به اهداف خود برسیم."

این ملی پوش سنگالی از زمانی که در تابستان امسال به لیگ کشور عربستان سعودی رفت، از فرم خوبی برخوردار بوده است. او در ۱۶ بازی برای النصر ۸ گل زده و ۲ پاس گل داده است. این بازیکن در بازی بعدی روز شنبه مقابل الفیحا برای النصر به میدان خواهد رفت.

۱۰۰۹