برد 9 گله الهلال عربستان و ادامه صدرنشینی

برد 9 گله الهلال عربستان و ادامه صدرنشینی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته چهاردهم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، الحزم عربستان و الهلال عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الهلال موفق شد با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، به نظر می رسد که الهلال عربستان به خوبی در این فصل آماده شده است به طوری که نبود نیمار جونیور به علت مصدومیت، تاثیر زیادی در روند نتیجه گیری آن ها نداشته است. الهلال عربستان بالاتر از النصر عربستان صدرنشین لیگ حرفه ای عربستان است و اکنون با این پیروزی پر گل همچنان به صدرنشینی خود ادامه می دهد. کمتر کسی فکرش را می کرد که الهلال عربستان در این بازی با نتیجه 9 بر 0 به پیروزی برسد و اختلاف دو تیم انقدر زیاد باشد.

گل های الهلال عربستان را در این بازی الکساندر میتروویچ، محمد کانو، محمد حمد دوایحی القحطانی، مالکوم (سه بار)، صالح الشهری، محمد البریک و سرگی میلینکوویچ-ساویچ به ثمر رساندند.

مالکوم در این بازی ستاره الهلالی ها بود و موفق شد سه بار دروازه تیم الحزم را باز کند و هت تریک کند. در هر صورت باید دید که اوضاع برای الهلال در ادامه این فصل به چه شکل پیش می رود.

گل تماشایی محمد کانو به الحزم

1470