انتقادات از عبدی در تراکتور بالا گرفت/ او هم کند است و کمتر گل ‌می‌زند!

انتقادات از عبدی در تراکتور بالا گرفت/ او هم کند است و کمتر گل ‌می‌زند!

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی عبدی در تراکتور هم روزهای پرانتقادی را سپری می‌کند.

به گزارش فوتبالی، اگرچه مهدی عبدی در اولین بازی‌اش برای تراکتور موفق به گلزنی شد و با سه گل زده بهترین گلزن تیم پاکو خمز محسوب می‌شود، اما خراب کردن موقعیت‌های زیاد باعث شده تا علاوه بر اینکه هواداران پرسپولیس بابت جدایی این بازیکن دیگر از گل‌محمدی انتقاد نکنند، بین هواداران تراکتور هم انتقادهایی از او به گوش برسد.

عبدی حتی جایگاه خود در ترکیب ابتدایی تراکتور را هم از دست داده و خمز ترجیح می‌دهد از وینگرهای خود به عنوان مهاجم نوک استفاده کند و بازیکن سابق پرسپولیس در دیدار برابر استقلال هم نیمکت‌نشین بود. همین موضوع در کنار رویارویی این هفته تراکتور با فولاد که محمد عباس‌زاده را هم در اختیار دارد، باعث شد تا یکی از خبرنگاران با مثال زدن شرایط این مهاجم قرضی از پاکو خمز بپرسد که آیا از جدایی عباس‌زاده پشیمان است یا نه.

در رابطه با عبدی گفته می‌شود وی خصوصیاتی نزدیک به عباس‌زاده دارد و آن دوندگی بالا و پرسی که سرمربی اسپانیایی می‌خواهد را اجرا نمی‌کند و در کنار این موضوع مهاجم فرصت‌طلبی هم نیست. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که عبدی مهاجم مورد درخواست خمز نبوده و حتی مدیرعامل تراکتور خرید وی را تصمیم باشگاه دانست.

1997