اظهار نظر جالب گواردیولا که تعصبش به منچسترسیتی را ثابت می کند

اظهار نظر جالب گواردیولا که تعصبش به منچسترسیتی را ثابت می کند

پایگاه خبری فوتبالی – پپ گواردیولا پس از کسر 10 امتیاز از اورتون، منچسترسیتی را متعهد به رفع 115 اتهام وارده در لیگ برتر انگلیس کرد و وعده ادامه همکاری با سیتیزن ها در هر شرایطی را داد.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا قول داده که حتی اگر این باشگاه در نهایت به دلیل نقض قوانین مالی به لیگ یک هم سقوط کند، منچسترسیتی را ترک نمی کند.

منچسترسیتی پس از وارد شدن 115 اتهام به دلیل نقض قوانین مالی، همچنان منتظر اعلام نتیجه تحقیقات لیگ برتر در مورد آنهاست. گواردیولا از این موضوع که افراد بسیاری به این نتیجه رسیده بودند که سیتی مقصر است و خواهان سقوط آنها به دسته پایین تر شدند ابراز تاسف کرد. با این حال، اصرار داشت که هر اتفاقی بیفتد هدایت باشگاه منچستر را همچنان انجام خواهد کرد.

گواردیولا عنوان کرد: "ما در حال حاضر بی گناهیم تا زمانی که جرم ثابت شود و من می دانم که مردم خواهان بی گناهی ما و ماندن منچسترسیتی در لیگ برتر هستند. در مورد ادامه حضورم در منچسترسیتی باید بگویم که قطعاً اگر در لیگ یک باشیم شانس بیشتری برای ماندن وجود دارد تا اینکه در لیگ قهرمانان اروپا باشیم".

اورتون اولین باشگاه لیگ برتری شد که به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین مالی، با کسر 10 امتیاز از در اوایل این ماه، تحریم های ورزشی را متحمل شد. با این حال گواردیولا از اظهار نظر در مورد مجازات اعمال شده برای اورتونی ها خودداری کرد و مصرانه عنوان کرد پرونده های این دو باشگاه کاملا متفاوت است.

گواردیولا اضافه کرد: "این دو مورد متفاوتند. من با دوستان و اطرافیانم صحبت کردم و آنها هم حرف من را تایید کردند. کاملا به این موضوع آگاهم که پرونده سیتی طولانی تر و پیچیده تر است و آن هم به دلیل 115 تخلفی است که برای این تیم ثبت شده. پس باید صبر کرد و منتظر ماند تا با توجه به ارائه مستندات توسط وکلای باشگاه، رای دادگاه چه خواهد بود."

سیتی در دیدار روز شنبه و در تقابل صدرنشینان پریمیر لیگ میزبان یاران یورگن کلوپ است که تنها با یک پیروزی می توانند صدرنشینی جدول را موقتا از آن خود کنند.

1369