استقلال خوزستان یک - سپاهان سه| بازگشت به کورس قهرمانی در اهواز/ سه امتیاز راحت الحلقوم

استقلال خوزستان یک - سپاهان سه| بازگشت به کورس قهرمانی در اهواز/ سه امتیاز راحت الحلقوم

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سپاهان با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان مورایس به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو باشگاه استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان از ساعت 16:45 امروز به مصاف هم رفتند.

در نیمه اول بازی، سپاهان با دبل آریا یوسفی از حریف پیش افتاد تا سپاهان نیمه نخست را برتری 2 بر صفر راهی رختکن شود.

در اواخر نیمه دوم بازی، یک پنالتی برای استقلال خوزستان بدست آمد که حسن شوشتری پشت توپ ایستاد و موفق شد دروازه سپاهان را باز کند تا در دقیقه 84 حساب کار 2 بر یک شود.

پیش از آنکه بازی به پایان برسد، شهریار مغانلو هم زهر خود را ریخت و برای بار سوم دروازه استقلال خوزستان را باز کرد تا این دیدار درنهایت با برتری 3 بر یک طلایی‌پوشان سپاهان به پایان برسد.

پنجشنبه 2 آذر

هفته یازدهم لیگ برتر

استقلال خوزستان – سپاهان ساعت 16.45

ترکیب استقلال خوزستان

حسن پورحمیدی، عبدالعظیم گوک، محمود مطلق‌زاده، حسن شوشتری، متین کریم‌زاده ('46- بهروز بارانی)، امیرمحمد محکم‌کار ('69- علیرضا کاظمی)، ابوالفضل کوهی ('46- محمدحسین باصریحسین ساکی، علیرضا خوشکفا، احمدرضا جلالی ('46- محمد طیبی)، جواد آقایی پور ('88- ابوالفضل طاهری‌نژاد)

سرمربی: سیروس پورموسوی

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، هادی محمدی ('46- محمد دانشگر)، دابو، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور ('85- رامین رضاییان)، محمد قربانی، شهریار مغانلو، احسان پهلوان ('61- رضا اسدی) و سیاوش یزدانی

سرمربی: ژوزه مورایس

شرح گل

استقلال خوزستان صفر - سپاهان یک (دقیقه 12؛ آریا یوسفی): کرنر به دست آمده برای سپاهان در سمت راست زمین را فرشاد احمدزاده کوتاه کار کرد و به آریا یوسفی پاس داد که شوت بیرون پای دیدنی او به گوشه دروازه استقلال خوزستان رفت و تبدیل به گل شد.

گل اول سپاهان به استقلال خوزستان

استقلال خوزستان صفر - سپاهان 2 (دقیقه 33؛ آریا یوسفی): پاس بلند تماشایی محمد کریمی از میانه زمین به پشت مدافعان استقلال خوزستان را آریا یوسفی با فرار سریع گرفت و در موقعیت تک به تک با شوت زمینی دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند.

گل دوم سپاهان به استقلال خوزستان

استقلال خوزستان یک - سپاهان 2 (دقیقه 84؛ حسن شوشتری-پنالتی): در شرایطی که نیما میرزازاد به سمت راست دروازه شیرجه رفته بود، حسن شوشتری با شوت محکم به جهت مخالف گلزنی کرد.

گل اول استقلال خوزستان به سپاهان

استقلال خوزستان یک - سپاهان 3 (دقیقه 8+90: شهریار مغانلو): در حالی که بازیکنان استقلال خوزستان به دنبال زدن گل تساوی بودند، شاگردان مورایس روی یک ضدحمله سریع از سمت راست زمین و پاس در عمق رضا اسدی صاحب فرصت شدند که سرتوپ و شوت پای راست زمینی شهریار مغانلو با دفع ناقص حسن پورحمیدی تبدیل به گل شد.

گل سوم سپاهان به استقلال خوزستان<br>


اخطار

سپاهان: هادی محمدی ('18) و محمد قربانی ('56) و برایان دابو ('75) و علی احمدی ('89)

استقلال خوزستان: احمدرضا جلالی ('25) حسن شوشتری ('39) 

دقایق حساس

دقیقه 2: نزدیک بود در شروع بازی دروازه سپاهان باز شود که حمله جدی استقلال خوزستان ثمری نداشت و دو شوت پیاپی بازیکنان این تیم پس از تکل مدافعان تیم اصفهانی به کرنر رفت.

دقیقه 2: ارسال خطرناک و زمینی بازیکنان استقلال خوزستان از جناح چپ به مقابل دروازه سپاهان را میرزازاد و در ادامه مدافعان این تیم سراسیمه دفع کردند.

دقیقه 6: فرار آریا یوسفی از سمت راست زمین و پاسک کات بک او پس از ضربه بغل پای مغانلو از بالای دروازه استقلال خوزستان رد شد.

دقیقه 10: پاس عالی میلاد زکی پور به پشت مدافعان استقلال خوزستان را مغانلو با پاس در عمق به آریا یوسفی رساند که شوت زمینی این بازیکن با واکنش عالی حسن پورحمیدی دفع شد.

دقیقه 12: شوت پای راست میلاد زکی پور از پشت محوطه جریمه پس از دخالت مدافع استقلال خوزستان به کرنر رفت.

دقیقه 35: ارسال خطرناک شوشتری از روی ضربه ایستگاهی به مقابل تیرک اول را مدافعان سپاهان به کرنر فرستادند.

دقیقه 36: شوت مطلق‌زاده در شلوغی محوطه جریمه سپاهان پس از برخورد به مدافعان حریف دفع شد.

دقیقه 46: جواد آقایی پور در شروع نیمه دوم دروازه سپاهان را با ضربه چیپ باز کرد که کمک داور اول آفساید مهاجم استقلال خوزستان را گرفت.

دقیقه 47: شوت باصری از پشت محوطه جریمه در دستان میرزازاد قرار گرفت.

دقیقه 54: ارسال محکم کار از جناح چپ را باصری نتوانست استفاده کند و توپ از کنار تیرک دروازه سپاهان رد شد.

دقیقه 59: ارسال بلند شوشتری و ضربه سر بارانی از کنار تیرک عمودی دروازه سپاهان رد شد.

دقیقه 72: استقلال خوزستان بدشانس بود که حملات پرشمارش تبدیل به گل نشد و این بار شوت آقایی پور در آستانه ورود به دروازه سپاهان از روی خط برگشت داده شد.

دقیقه 73: حرکت در عرض حسن شوشتری و شوت تماشایی این بازیکن از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به مدافع سپاهان به کرنر رفت.

دقیقه 74: ارسال خطرناک بارانی از جناح چپ و ضربه سر جواد آقایی پور با اختلاف کم از کنار دروازه سپاهان رد شد.

دقیقه 80: حسین ساکی پس از نفوذ سریع از سمت راست زمین در محوطه جریمه سپاهان سرنگون شد که بیژن حیدری با قاطعیت پنالتی اعلام نکرد و بازی را ادامه داد و در ادامه شوت هافبک آبی‌ها در برخورد با دانشگر تغییر جهت داد و به تیرک افقی اصابت کرد، اما حملات شاگردان پورموسوی ادامه داشت و این بار بهروز بارانی پس از سر توپ به محمدجواد حسین‌نژاد سرنگون شد تا داور این بار نقطه پنالتی را نشان بدهد.

دقیقه 2+90: فرصت عالی گلزنی برای استقلال خوزستان با حرکت از سمت چپ محوطه جریمه به وجود آمد که شوت به مقابل دروازه خالی سپاهان را باصری نتوانست تبدیل به گل کند و ضربه‌اش در آستانه ورود به دروازه دفع شد.

شما می‌توانید خلاصه این دیدار را در زیر تماشا کنید.

خلاصه بازی استقلال خوزستان 1 - 3 سپاهان

7474