صحبت‌های عجیب سرمربی آرژانتین؛ اسکالونی کناره‌گیری می‌کند؟

صحبت‌های عجیب سرمربی آرژانتین؛ اسکالونی کناره‌گیری می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - آرژانتین پس از پیروزی در ماراکانا با گل نیکولاس اوتامندی یکی از شیرین ترین شب های خود را جشن گرفت و هوادارانش در پایان بازی از غلبه بر رقیب دیرینه جشن گرفتند.

به گزارش فوتبالی، با وجود خوشحالی هواداران آرژانتینی، لیونل اسکالونی سرمربی آلبی سیلسته با صحبت هایی عجیب هواداران این تیم را نگران کرد. وی اظهار داشت:" در این مدت باید به چیزهای زیادی فکر کنم. این بازیکنان چیزهای فوق العاده ای به ما داده اند. باید به این خیلی فکر کنم که در آینده چه تصمیمی بگیرم. البته این صحبت هایم در مورد وداع نیستند."

اسکالونی در سال 2021 فاتح کوپا آمریکا شد و یک سال بعد از آن نیز در قطر به قهرمانی جام جهانی رسید. آرژانتین در مرحله راهیابی به جام جهانی با پنج پیروزی در شش بازی صدرنشین است و روند این تیم فوق العاده است. آنها بخت اصلی قهرمانی کوپا آمریکا در تابستان آینده به شمار می روند و به همین خاطر است که صحبت های اسکالونی در مورد احتمال کناره گیری از تیم ملی آرژانتین، خیلی ها را شگفت زده کرده است. این مربی گفته است:" باید در این مدت به آینده ام فکر کنم. این را به بازیکنان و مدیر خواهم گفت. این تیم ملی به یک مربی نیاز دارد تا همه انرژی لازم را داشته باشد و شرایط در آن خوب پیش برود."

در سپتامبر 2022 دو ماه پیش از جام جهانی، رییس فدراسیون آرژانتین اعلام کرده بود که قرارداد اسکالونی تا  2026 تمدید شده اما با این صحبت ها به نظر می رسد که این مربی به آینده اش چندان مطمئن نیست.

در حقیقت شب گذشته اسکالونی در کنار کادر فنی آرژانتین درون چمن ماراکانا عکس یادگاری گرفت، برخی تصور می کنند که مربی آرژانتین با این اقدام از کناره گیری قریب الوقوع خود خبر داده است.

4125