تیم ملی آرژانتین بدون مسی چه ترکیبی خواهد داشت؟(عکس)

تیم ملی آرژانتین بدون مسی چه ترکیبی خواهد داشت؟(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی به همراه تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر به قهرمانی رسید و موفق شد جام را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی پس از فتح جام جهانی 2022 قطر اعلام کرد که همچنان می خواهد در تیم ملی آرژانتین به فعالیت خود ادامه دهد و قصد خداحافظی از تیم ملی آرژانتین را ندارد. در واقع لئو مسی می خواهد در کوپا آمه ریکای بعدی حضور داشته باشد و باید دید که می تواند به جام جهانی 2026 که در آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار می شود، برسد یا خیر.

اگر در حال حاضر لئو مسی را از تیم ملی آرژانتین کنار بگذاریم، آرژانتینی ها چه ترکیبی می توانند داشته باشند؟

در واقع شاید پسر دیگو سیمئونه بتواند شانس این را داشته باشد که به تیم ملی آرژانتین قرار بگیرد و در خط حمله آلبی سلسته قرار بگیرد. آرژانتین به طور کلی نشان داد که ترکیب قدرتمندی در دارد و در جام جهانی ستاره هایی کمتر شناخته شده مثل مک آلیستر را داشت. دروازه بانی مثل امیلیانو مارتینز هم در جام جهانی 2022 قطر نشان داد که از سطح بسیار بالایی برخوردار است و دروازه بان آماده ای در دنیای فوتبال است.

لیونل اسکالونی و کادر فنی اش به خوبی بازیکنان آرژانتینی را زیر نظر داشته است و صرفا بر اساس شهرت بازیکنان، آن ها را به تیم ملی دعوت نکرده است.

1471