علیپور: «واعظی» اطلاعات کافی ندارد؛ اینگونه صحبت‌ها هیچ کمکی به فوتبال نمی‌کند

علیپور: «واعظی» اطلاعات کافی ندارد؛ اینگونه صحبت‌ها هیچ کمکی به فوتبال نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- رییس مرکز صیانت سازمان لیگ فوتبال گفت: صحبت‌های امیررضا واعظی آشتیانی ناشی از عدم اطلاع کامل و کافی و یا تعمدا، واقعیت ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علیرضا علیپور درباره اظهارات امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل پیشین استقلال عنوان کرد: نمی‌خواهم راجع به شخص یا اشخاص صحبت کنم. واقعیت این است که متاسفانه بیان مکرر برخی اظهارنظرها از سوی افرادی که در گذشته در مجموعه مدیریت فوتبال حضور داشتند نه تنها به خودشان بلکه به فوتبال هم کمکی نمی‌کنند. او کمتر از یک سال در باشگاه استقلال مسئولیت داشتند اما از آن زمان تا به امروز در برنامه‌های مختلف به مصاحبه‌های خود ادامه می‌دهند، در حالی که بسیاری از آن چیزی که گفته می‌شود ناشی از عدم اطلاع کامل و کافی و یا تعمدا، واقعیت ندارد.

علیپور افزود: امیدواریم واعظی آشتیانی به این رویه پایان دهد. آنچه مکررا از زبان وی مطرح می‌شود و پریشب در شبکه افق، دیشب در شبکه خبر و شب‌های بعدی در شبکه‌های دیگر سازمان صدا و سیما می‌بینیم، وجهه خوشی نداشته و خوبیت ندارد.

وی ادامه داد: برنامه‌های مربوط به هر فرد و کارنامه او مشخص است. فدراسیون می‌تواند از عملکرد خود دفاع کند، اما وقتی اظهارنظرها ناشی از اطلاعات ناقص باشد، بیان مطالب نیز نقصان خواهد داشت. از او می‌پرسم بعنوان یک فرد حقیقی یا حقوقی آیا باشگاه‌ها و فوتبال ما به تمام منابع خود دسترسی دارند؟ و او راه حلی دارد که وقتی به دلیل تحریم‌های ناجونمردانه فوتبال نمی‌تواند از ظرفیت های مالی‌اش بهره مند شود، چگونه پول مربیانی نظیر استراماچونی، ویلموتس، برانکو و کالدرون باید پرداخت شود. اینگونه رویه‌ها و اظهارنظرهای شبهه انگیز هیچ کمکی به پیشرفت فوتبال نمی‌کند.

علیپور در پایان گفت: فدراسیون اطلاعات کامل را درباره پرونده سرمربی اسبق تیم ملی دارد و آماده انعکاس چندین باره روند قرارداد، دلایل فسخ، شکایت، دادگاه cas و ... هست؛ اما در صورتی که اظهارنظری منصفانه نباشد، هیچ توضیحی ندارد.

7474