اهداف بکام پس از جذب سوارز: دو بارسایی دیگر را هم می‌خواهد!

اهداف بکام پس از جذب سوارز: دو بارسایی دیگر را هم می‌خواهد!

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی کم کم در حال تبدیل شدن به شعبه دوم بارسلونا است!

به گزارش فوتبالی، دیوید بکام که در سالهای اخیر به سراغ سرمایه گذاری در فوتبال رفته و سهام باشگاه اینتر میامی را خریده، در تابستان گذشته لیونل مسی، جوردی آلبا و سرجیو بوسکتس سه بازیکن باتجربه سابق بارسلونا به خدمت گرفت. تیم آمریکایی برای جذب لوئیز سوارز با اتمام قراردادش با گرمیو نیز به توافق رسیده اما به نظر می رسد که قرار نیست که خریدهای بارسایی برای اینتر میامی به اتمام برسند.

بکام به دنبال تقویت خط هافبک تیمش است و به دو بارسایی سابق و کنونی چشم دوخته است : ایوان راکیتیچ و سرجی روبرتو. در حقیقت یکی از نقاط ضعف اینتر میامی مربوط به خط هافبکش است چرا که این تیم در بازیسازی دچار مشکل است و به همین خاطر است که  به دنبال دو خرید هستند.

ایوان راکیتیچ هافبک سابق بارسلونا در حال حاضر در سویا حضور دارد که قراردادش در تابستان به اتمام می رسد و در سن 35 سالگی می تواند راهی  لیگ آمریکا شود. از سویی سرجی روبرتو نیز جایی در برنامه های ژاوی ندارد و در تابستان باید جدا شود. این بازیکن در این فصل فقط 224 دقیقه داشته و جدایی او در پایان فصل قطعی است که اینتر میامی می تواند مقصد مناسبی برایش باشد. او توان حضور در پست های مختلف خط هافبک و دفاع را دارد. 

4125