دیوید بکام، مشتری جدید سوارز برای اینتر میامی

دیوید بکام، مشتری جدید سوارز برای اینتر میامی

سایت رسمی فوتبالی- به خدمت گرفتن لوئیس سوارز یکی از رویاهای بزرگ دیوید بکام است. از ماه ژانویه تیم اینترمیامی با ریاست دیوید بکام کارش را در لیگ ام.ال.اس آغاز خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، از همین رو دیوید بکام مدتها پیش در فکر جذب ستاره های بزرگی برای تیم باشگاهی اش است. البته تمایل او برای به خدمت گرفتن لوئیس سوارز اتفاق تازه ای نیست؛ او علاوه بر سوارز به خرید ادینسون کاوانی برای تیمش هم فکر می کند. 

البته این بدان معنا نیست که لوئیس سوارز به زودی بارسلونا را ترک خواهد کرد؛ ولی این گزینه پیش روی او برای آینده است. ستاره شماره 9 بارسلونا درحال حاضر 32 سال سن دارد و در دو فصل اخیر با مصدومیتهای فیزیکی متعددی روبرو شده است. خود سوارز می داند که زمان زیادی تا پایان مدت حضورش در سطح اول فوتبال دنیا باقی نیست و با توجه به بالابودن سطح رقابت در لالیگای اسپانیا، طبیعی است که حضور در بارسلونا را به عنوان آخرین دوران حضورش درسطح الیت دنیای فوتبال بداند.

سران باشگاه بارسلونا حالا با اطلاع از پیشنهاد تیم بکام برای جذب سوارز می دانند که او ممکن است در بازار نقل و انتقالات زمستانی تیمشان را ترک کند تا بتواند از ژانویه 2020 و در شروع پروژه اینترمیامی دراین تیم حضور داشته باشد و شاید هم در بازار تابستان سال آینده به فکر ترک بارسا باشد.

طبق اعلام رادیو کاتالونیا، پیشنهاد تیم بکام برای به خدمت گرفتن سوارز، پیشنهادی 4 ساله است و دستمزد پیشنهادی به این ستاره اروگوئه ای، رقم جذابی است. شنیده می شود که سوارز هم به این پیشنهادپاسخ منفی نداده و در حال بررسی حضور در لیگ ام.ال.اس و تیم دیوید بکام است.قرارداد فعلی لوئیس سوارز با بارسلونا تا سال 2021 اعتبار دارد و بعد از اتمام فصل جاری، تنها یک سال دیگر با تیم کاتالان قرارداد خواهد داشت. در ماه آوریل سوارز درمورد آینده اش در دنیای فوتبال ابراز نگرانی کرد و از تمایلش برای تمدید قرارداد با بارسا صحبت کرد. البته این صحبتها قبل از دریافت پیشنهاد جذاب تیم بکام بود و از همین رو انتظار می رود که او ممکن است در تصمیماتش برای آینده تجدید نظر کند.

رقم ذکر شده در بند جدایی زودهنگام سوارز 200 میلیون یورو است ولی بعید به نظر می رسد که اگر سوارز تصمیم به حضور در لیگ ام.ال.اس بگیرد، سران بارسا برایش دردسر ایجاد کرده و مانع از تحقق رویای او بشوند.

6363