نساجی یک - ذوب‌آهن 2 | نساجی، ذوب شد/ تیم شهر خسته، خسته در خانه!

نساجی یک - ذوب‌آهن 2 | نساجی، ذوب شد/ تیم شهر خسته، خسته در خانه!

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم نساجی و ذوب‌آهن با نتیجه 2 بر یک به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران، باشگاه نساجی از ساعت 15:00 امروز میزبان ذوب‌آهن بود.

در اوایل بازی، سپیدپوشان ذوب‌آهن با گل زود هنگام مجید علیاری در دقیقه 7 یک بر صفر از حریف پیش افتادند.

اندکی بعد تیم نساجی از اشتباه مهلک خط دفاع ذوب‌آهن استفاده کرد و توسط نونو دلگادو به گل اول رسید تا حساب کار یک بر یک شود.

تا اواخر نیمه دوم دیگر توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و در شرایطی که انتظار می رفت بازی مساوی شود، در وقت‌های تلف شده فردین یوسفی موفق شد گل دوم را برای ذوب‌آهن به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 2 بر یک شاگردان ربیعی به پایان برسد.

هفته دهم لیگ برتر

تیم داوری: عباس راکی، یوسف مغروری، محمدعلی پورمتقی، شبیر بهروزی

ترکیب نساجی

رشید مظاهری، امیرمحمد هوشمند، احسان حسینی، سعید بیگی، مرصاد سیفی، مهرداد عبدی، محمود قائدرحمتی، اسماعیل بابایی، نونو دلگادو، فرزاد زامهران، محمدرضا آزادی

سرمربی: سیدمهدی رحمتی

ترکیب ذوب‌آهن

پارسا جعفری، امیرحسین رنگرز، محمد قریشی، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی‌نیا، دانیال ایری، پوریا آریاکیا، علی یاری، علی مصلح، حسین اسلامی و فردین یوسفی

سرمربی: محمد ربیعی

شرح گل

نساجی صفر - ذوب‌آهن یک (دقیقه 7؛ مجید علیاری): فرار تند و تیز محمدحسین اسلامی از سمت راست محوطه جریمه نساجی و ارسال در عرض این بازیکن را مجید علیاری با حضور به موقع در محوطه 6 قدم تبدیل به گل کرد.

گل اول ذوب‌آهن به نساجی

نساجی یک - ذوب‌آهن یک (دقیقه 19؛ نونو دلگادو): اشتباه عجیب و فاجعه‌بار از محمد قریشی کاری کرد تا نونو صاحب موقعیت عالی شود و در فرصت تک به تک قرار بگیرد و با شوت محکم گل تساوی را بزند.

گل اول نساجی به ذوب‌آهن

نساجی یک - ذوب‌آهن 2 (دقیقه 2+90: فردین یوسفی): مهرداد رضایی پس از توپ‌گیری در میانه زمین، فردین یوسفی را صاحب توپ کرد که این بازیکن هم توپ را به سمت راست زمین بُرد و به امید لطیفی رساند تا این بازیکن پس از فرار سریع و ورود به محوطه جریمه، با پاس کات‌بک دوباره یوسفی را صاحب موقعیت کند و این بازیکن گل دوم تیمش را بزند.

گل دوم ذوب‌آهن به نساجی<br>

اخطار

مرصاد سیفی (51)

ویدیو خلاصه این بازی را می‌توانید در زیر تماشا کنید.

خلاصه بازی نساجی 1 - 2 ذوب‌آهن

7474