ذوب آهن یک - نساجی 2| ذوب مجتبی حسینی در خانه ذوب شد/ ساکت نساجی را در لیگ برتر نگه داشت

ذوب آهن یک - نساجی 2| ذوب مجتبی حسینی در خانه ذوب شد/ ساکت نساجی را در لیگ برتر نگه داشت

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم ذوب آهن و نساجی با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان الهامی به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر، دو تیم ذوب آهن و نساجی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند.

در آغاز این دیدار، نساجی خیلی زود و در دقیقه 6 توسط کریم اسلامی به گل نخست دست یافت.

هنوز بیشتر از 20 دقیقه از گل اول نساجی نگذشته بود که فرشاد محمدی مهر ضربه کاشته خود را از فاصله حدود 30 متری وارد دروازه نساجی کرد تا حساب کار یک بر یک شود و نیمه اول نیز با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی، نساجی بار دیگر توسط حسین زامهران در دقیقه 55 به گل رسید و حساب کار را دو بر یک کرد.

در ادامه دیگر هیچ توپی وارد دروازه ها نشد تا شاگردان الهامی پیروز از ورزشگاه فولادشهر خارج شوند و 3 امتیاز حساس این دیدار را کسب نمایند.

ترکیب ذوب آهن

مهدی امینی، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد جهانی، رضا محمودآبادی (66- مهرداد قنبری)، حسین شنانی (77- مجتبی حق‌دوست)، امیرمحمد پناهی (77- علی خدادادی)، پیمان رنجبری، دانیال مومنی، سینا اسدبیگی (46- محمد سلطانی‌مهر (84- دارکو بییدوف)) و فرشاد محمدی‌مهر

ترکیب نساجی

نیما میرزازاد، سعید بیگی، ایوب کلانتری (88- علی زارع)، حسین زامهران (87- شاهین طاهرخانی)، حامد شیری، کریم اسلامی (80- احسان قهاری)، حسن نجفی، امیرمهدی جانملکی، محمود قائدرحمتی، رضا دهقانی (40- علی آل‌کثیر (88- شاهین ثاقبی))، اکبر صادقی

شرح گل

ذوب‌آهن صفر - نساجی یک (دقیقه 6: کریم اسلامی): بازیکنان نساجی پرتاب اوت سمت راست زمین را کوتاه کار کردند که در ادامه ارسال حسین زامهران از سمت راست محوطه جریمه را کریم اسلامی با ضربه سر دقیق زد تا گل اول تیمش را به ثمر رساند.

ذوب‌آهن یک - نساجی یک (دقیقه 26: فرشاد محمدی‌مهر): ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود ذوب‌آهن را فرشاد محمدی‌مهر از فاصله‌ای حدودا 30 متری با یک شوت تماشایی به گوشه دروازه نساجی فرستاد تا کار به تساوی کشیده شود.

ذوب‌آهن یک - نساجی 2 (دقیقه 55: حسین زامهران): ایوب کلانتری از بین سه مدافع ذوب‌آهن پاس در عمق زیبایی به حسین زامهران داد تا این بازیکن در موقعیت تک به تک با شوت زمینی گل دوم نساجی را به ثمر رساند.

اخطار

امیرمهدی جان‌ملکی (14) نیما میرزازاد (3+90 و 7+90) کریم اسلامی (7+90) از نساجی

پیمان رنجبری (17) فرشاد محمدی‌مهر (60) از ذوب‌آهن

 

اخراج

نیما میرزازاد (7+90) از نساجی

اینجا </em>

7474 / 6641