نساجی 2 - ذوب آهن 3/ سقوط تیم خسته ادامه دارد/ ذوب بالاخره برد

نساجی 2 - ذوب آهن 3/ سقوط تیم خسته ادامه دارد/ ذوب بالاخره برد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ذوب‌آهن اصفهان در دیداری جنجالی و پرگل اولین پیروزی فصل خود را در قائمشهر کسب کرد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان رحمان رضایی که این فصل بحران و حاشیه‌های زیادی را تجربه می‌کنند، در هفته سیزدهم لیگ برتر به خانه نساجی رفتند و با وجود اخراج مجتبی حق دوست در دقایق پایانی نیمه اول، میزبان خود را 3 بر 2 مغلوب کردند. رحمان رضایی سرمربی ذوبی‌ها هم پس از اخراج حق دوست به داور بازی معترض شد تا او هم از کنار زمین اخراج شود.

بیدوف، حسینی و جهانی برای ذوب‌آهن و نظری به همراه کلانتری گلزنان نساجی بودند.

ذوب آهن با کسب اولین برد فصل و 3 امتیاز حیاتی در مازندران، 11 امتیازی شد و بالاتر از نساجی به رده چهاردهم جدول صعود کرد.

ترکیب نساجی

نیما میرزازاد، سعید غلامعلی بیگی، مجتبی بیژن، روزبه شاه علی دوست، ایوب کلانتری، مهدی نظری، مهرداد بایرامی، آرمان قاسمی، کریم اسلامی، علی داوران، حسن نجفی

ترکیب ذوب آهن

یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، قاسم حدادی‌فر، میلاد جهانی، علی دشتی، دارکو بیدوف، دانیال مومنی، فرشاد محمدی مهر و مجتبی حقدوست

اخطار:

دارکو بیدوف (٣٧ ) از ذوب آهن

فرشاد محمدی مهر (64) از ذوب آهن

 

اخراج: 

مجتبی حق دوست ( 45 ) از ذوب آهن

رحمان رضایی (3+45) سرمربی ذوب آهن

شرح گل:

ذوب‌آهن (١-٠): فقط چند ثانیه پس از شروع بازی بود که توپ ارسالی مجتبی حق دوست در یک رفت و برگشت با دخالت دشتی به بیدوف رسید و این مهاجم صربستانی با یک بغل پای دقیق دروازه میزبان را باز کرد تا یکی از سریعترین گل‌های تاریخ لیگ برتر به نام این مهاجم ثبت شود.

نساجی مازندران (١-١): ذوبی‌ها در شادی گل اول به سر می بردند که ارسال حسن نجفی از سمت راست خط هجومی نساجی مازندران، مهدی نظری را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن هم مانند بیدوف با یک تک ضربه دقیق و هوشمندانه گل تساوی تیمش را خیلی زود و در دقیقه ۴ رقم زد.

ذوب‌آهن (٢-١): باز هم مانند صحنه گل اول ارسال مجتبی حق دوست از سمت راست خط هجومی نساجی مازندران پایه گذار گل دوم تیمش شد. این ارسال در میانه راه با ضربه سر علی دشتی به تیرک دوم فرستاده شد تا حسینی مدافع پیش تاخته تیم در دقیقه ٢٨ گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

نساجی مازندران (٢-٢): ضربه ایستگاهی حسن نجفی پس از درگیری دو بازیکن دو تیم در محوطه جریمه به ایوب کلانتری رسید و با یک ضربه پای راست تک ضرب گل تساوی را در دقیقه ۵٠ به نام خودش زد.

ذوب‌آهن (٣-٢): علی‌رغم اینکه ذوب آهن ده نفره به کار ادامه می‌دهد یک ارسال بسیار خوب توسط محمدی‌مهر به تیرک دوم و نقطه کور خط دفاعی نساجی مازندران، در آن منطقه با حضور میلاد جهانی و ضربه والی زیبای این بازیکن که به صورت تک‌ضرب و روی پا به زاویه مخالف زده شد، در دقیقه ۵۶ بار دیگر سبزپوشان اصفهانی را امیدوار به کسب سه امتیاز کرده است.

لحظات حساس:

دقیقه ٩: شوت دارکو بیدوف از گوشه محوطه جریمه با واکنش خوب میرزازاد راهی کرنر شد.

دقیقا ٣١: ارسال از سمت چپ خط دفاعی ذوب آهن می رفت زمینه ساز گل تساوی شود ولی ایوب کلانتری در شرایطی که کریم اسلامی شرایط بهتری داشت، به توپ ضربه زد و توپ با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقا ٣٧: شوت علی داوران با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴٢: ضربه سر مجتبی بیژن که فضای خوبی در اختیار او قرار گرفته بود، به همان‌جایی زده شد که یوسف بهزادی حضور داشت.

حواشی بازی:

رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن که به تصمیمات داور مسابقه اعتراض کرده بود، با کارت قرمز اکبریان مواجه شد و دومین اخراجی ذوب آهن لقب گرفت.

اتفاق جنجالی این مسابقه در دقیقه ۴۵ اتفاق افتاد و مجتبی حق دوست پس از دریافت کارت زرد اول، آنطور که داور می گوید به دلیل توهین با کارت قرمز مستقیم اکبریان جریمه شد.

7474/4774