میرزایی: خدا را شکر که سه امتیاز مسابقه را گرفتیم/ دو هفته است که نرم دوی می کنم

میرزایی: خدا را شکر که سه امتیاز مسابقه را گرفتیم/ دو هفته است که نرم دوی می کنم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال با تمجید از نکونام گفت، سرمربی استقلال برای حل یکسری مشکلاتش از جمله مسئله مالی وساطت و پادرمیانی انجام داده است.

به گزارش فوتبالی، رضا میرزایی بازیکن مصدوم آبی‌پوشان بعد از پیروزی استقلال مقابل تراکتور در هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر که در بازی 2 بر صفر برنده شدیم و سه امتیاز مسابقه را گرفتیم. درباره مصدومیتم خدا را صد هزار مرتبه شکر شرایطم  روز به روز در حال بهتر شدن است. حدوداً پنج ماه گذشته و یک ماه دیگر زمان لازم دارم. خدا به آقا جواد (نکونام) خیر بدهد، در مورد شرایطم امروز با او صحبت کردم و درباره بعضی مسائل پادرمیانی کردند و یکسری کارها را انجام دادند.

وی در پاسخ به این سؤال که سرمربی استقلال درباره چه مسائلی پادرمیانی انجام داده است، تصریح کرد: مسائل مالی و یکسری مسائل دیگر. خدا خیرشان بدهد. چند بار در مدت مصدومیتم با من تماس گرفتند و به من گفتند بیا که تیم به تو احتیاج دارد و خیلی قوی‌تر از قبل برگرد.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره پایان دوران مصدومیتش و بازگشت به ترکیب آبی‌پوشان نیز تصریح کرد: امروز نکونام گفت روز سه‌شنبه بیا که روی پای مصدومت باید تستی انجام بدهیم. تو باید کم کم کنار تیم تمرین کنید و کار را شروع کنید. البته الان به مدت دو هفته است که نرم دوی را شروع کردم.

2636