پیش بازی استقلال - تراکتور/ جنگ انگیزه‌ها در آزادی

پیش بازی استقلال - تراکتور/ جنگ انگیزه‌ها در آزادی

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال با هدف حفظ صدرنشینی، مقابل تراکتور قرار می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی، 24 ساعت قبل از دیدار بسیار حساس سپاهان و پرسپولیس، استقلال و تراکتور، برگزارکننده یکی دیگر از مهمترین بازیهای هفته دهم خواهند بود.  

این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که به همان اندازه که استقلال برای حفظ صدر جدول انگیزه دارد و به دنبال سه امتیاز این بازی است، تراکتور هم دوست دارد برنده شود.

از یکطرف این تیم، تقریبا 7 سال است که نتوانسته استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد و از طرف دیگر، تراکتور در آخرین بازی‌اش با استقلال در ورزشگاه آزادی، با نتیجه 1-7 به این تیم باخت و قطعا می‌خواهد انتقام آن باخت سنگین را بگیرد.

آمار نکونام برابر تراکتور: طبق آمار ترانسفرمارکت، جواد نکونام در قامت سرمربی 9 بار در برابر تراکتور قرار گرفته و صاحب 3 برد ، 4 تساوی و 2 شکست شده است.

غایب بزرگ بازی: ریکاردو آلوز به دلیل اخراج در بازی با نساجی، امکان همراهی تیمش در مسابقه فردا را ندارد.

آمار 100 درصدی استقلال نکو حفظ می‌شود؟ استقلال از شروع لیگ بیست‌وسوم تاکنون در 4 بازی خانگی به مصاف رقبای خود رفته و در تمامی این 4 بازی به برد دست پیدا کرده است؛ اگر شاگردان جواد نکونام بخواهند این آمار ایده‌آل را همچنان حفظ کنند باید تراکتور را ببرند.

به روایت آمار: استقلال و تراکتور تاکنون در 54 بازی به مصاف هم رفته‌اند که سهم استقلال 26 برد و سهم تراکتور 14 برد بوده و البته 14 بازی هم با نتیجه مساوی خاتمه پیدا کرده است. در این 54 بازی سهم آبی‌ها 89 گل و سهم تی‌تی‌ها 58 گل بوده است. 

نتیجه هفته گذشته: استقلال هفته گذشته در برابر شمس آذر با تساوی 2-2 متوقف شد و تراکتور هم با 3 گل نساجی را شکست داد. 

وضعیت در جدول: استقلال 19 امتیازی، صدرنشین لیگ است و تراکتور 15 امتیازی هم در رده چهارم جدول حضور دارد. 

هفته دهم لیگ برتر 

شنبه 20 آبان، ساعت 16:20

استقلال - تراکتور

تیم داوری: سید وحید کاظمی، سعید قاسمی، علیرضا مرادی، حسین زمانی

9098