اختلاف زیاد مسی با هالند و امباپه در آرای توپ طلا (عکس)

اختلاف زیاد مسی با هالند و امباپه در آرای توپ طلا (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - هفته گذشته بود که مراسم توپ طلای سال 2023 میلادی برگزار شد و لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال 2023 شناخته شد و جایزه توپ طلا را دریافت کرد.

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی برای هشتمین بار در دوران حرفه ای خود جایزه توپ طلا را کسب کرد و به نظر می رسد که به این زودی ها کسی نتواند خودش را از لحاظ تعداد برنده شدن در جایزه توپ طلا، به لیونل مسی برساند.

امتیاز های نامزد های جایزه توپ طلا منتشر شده است و طبق این امتیاز ها می بینیم که لیونل مسی با اختلاف چشمگیری نسبت به ارلینگ هالند و کیلیان امباپه برنده جایزه توپ طلای سال 2023 میلادی شده است. مسی به همراه تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی 2022 قطر شد و همین قضیه موجب شد تا ستاره آرژانتینی فاتح توپ طلا شود.

مسی با 462 امتیاز که از طریق رای ها به دست آمده است، برنده توپ طلای سال 2023 میلادی شد. این در حالی است که نفر دوم یعنی ارلینگ هالند 357 امتیاز کسب کرده است. یعنی مسی 105 امتیاز بیش از ارلینگ هالند برای بردن توپ طلا کسب کرده است. نفر سوم هم که کیلیان امباپه است 270 امتیاز گرفته است و کوین دی بروینه هم 100 امتیاز کسب کرده است.

1470