واکنش هالند به بردن جایزه توپ طلا توسط مسی چه بود؟

واکنش هالند به بردن جایزه توپ طلا توسط مسی چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی فاش کرد که ارلینگ هالند چگونه به بردن جایزه توپ طلا توسط لیونل مسی واکنش نشان داده است. 

به گزارش فوتبالی، دوشنبه گذشته در شهر پاریس شصت و هفتمین مراسم توپ طلا برگزار شد و لیونل مسی نابغه آرژانتینی توانست برای هشتمین بار، برنده این جایزه شود. این جایزه به خاطر عملکرد مسی در جام جهانی 2022 و قهرمانی آرژانتین در این رقابت ها به فوق ستاره سابق بارسلونا اهدا شد. ارلینگ هالند هم فصل رویایی پشت سر گذاشت و توانست 52 گل در 53 بازی برای سیتی به ثمر برساند و همچنین به یک 3 گانه تاریخی دست پیدا کند. 

به نقل از سایت گل، پپ گواردیولا راجع به واکنش هالند به نبردن جایزه توپ طلا گفت: "او از اینکه در لیست نامزدها در کنار امثال لیونل مسی و کیلیان امباپه حضور داشت، بسیار خوشحال بود. دوشنبه، شب خوبی برای منچسترسیتی بود. به مسی بابت بردن این جایزه بسیار تبریک می گویم. من سیتی در هم این مراسم جوایز بسیاری بود و این نکته مثبتی برای ماست، چون خیلی در این مراسم ها حضور نداریم."

"هالند هنوز مدت زمان زیادی برای بردن این جایزه پیش رو دارد و به نظر می تواند سال بعد نیز در آن جا باشد، اگر بتواند به تیم کمک کند."

4416