بزرگترین رویای ارلینگ هالند از زبان خودش؛ نه توپ طلا و نه جام جهانی

بزرگترین رویای ارلینگ هالند از زبان خودش؛ نه توپ طلا و نه جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند ستاره تیم منچستر سیتی ادعا کرد که بردن سه گانه با این تیم بزرگترین رویای اوست.

به گزارش فوتبالی، قهرمان لیگ جزیره باید در دو فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان مقابل منچستر یونایتد و اینتر صف آرایی کند. ارلینگ هالند می‌گوید که کسب سه گانه تاریخی با منچستر سیتی بزرگترین رویای او خواهد بود و امیدوار است تا رویایش را برآورده کند و در راه کسب آن به تیمش کمک کند. یونایتد دیگر تیم شهر منچستر تنها باشگاه انگلیسی تاریخ است که موفق به کسب سه گانه اروپایی شده است و آن هم در سال 1999 و زیر نظر الکس فرگوسن رخ داد و در حالی که تیم پپ گواردیولا سال هاست در لیگ داخلی در حال حکمرانی هستند هنوز موفق به کسب جام لیگ قهرمانان اروپا نشده اند.

هالند درباره رویای خود گفت :" واقعی ساختن این رویا باور نکردنی خواهد بود. قطعا این دلیلی است که آن‌ها من را خریدند تا این افتخار را کسب کنند لازم نیست این واقعیت را مخفی کنیم. این اتفاق مهم ترین چیز است و من هرکاری که در توانم باشد را برای عملی شدن آن انجام می‌دهم. این بزرگترین رویای من است و امیدوارم که به واقعیت بپیوندد. قطعا آسان نخواهد بود، دو بازی فینال مقابل دو تیم خوب داریم که تمام تلاششان را برای نابودی این رویا انجام خواهند داد. "

هالند در فصل اول حضورش در لیگ جزیره در این رقابت ها کولاک به پا کرده است و رکورد 36 گل در یک فصل لیگ جزیره را نام خود ثبت کرد و در مجموع بازی های فصل نیز تا به این‌جا 52 گل به ثمر رسانده است. 

2102