مدافع سابق ساپینتو به استقلال نرسیده فیکس شد

مدافع سابق ساپینتو به استقلال نرسیده فیکس شد

پایگاه خبری فوتبالی - سیدمحمد حسینی در روزی که پاکو خمز سیستم دفاعی تیمش را تغییر داده بود، در ترکیب ثابت تراکتور قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، سیدمحمد حسینی بازیکنی است که فصل پیش پس از عقد قرارداد ناسرانجام با استقلال، راهی تراکتور شد و فصل خوبی را هم زیر نظر قربان بردیف و پاکو خمز پشت سر گذاشت. مدافعی که عضو ثابتی از ترکیب تی‌تی‌ها بود ولی این فصل علی‌رغم اینکه در دقایقی که بازی کرده عملکرد خوبی داشته، فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورده است.

با این حال حسینی در طول فصل جاری برای اولین بار در ترکیب تراکتور در پست تخصصی خود یعنی مدافع وسط فیکس شد. سرمربی اسپانیایی که تا بدینجا از زوج شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی استفاده کرده، در روزی که تصمیم گرفت چینش تیمش را سه دفاعه بچیند، حسینی را در کنار دیگر دو مدافع خود قرار داد که این بازگشت به ترکیب برای مدافع گچسارانی خوش‌یمن بود.

تراکتور نیمه اول را با سیستم سه دفاعه بازی کرد و مدافعین مرکزی خمز در روزی که مدافعان چپ و راست پرشورها روی نیمکت قرار داشتند، عملکرد خوبی از خود نشان دادند و نکته جالب اینکه بازگشت حسینی به ترکیب تراکتور باز هم مصادف با کلین‌شیت این تیم شد تا این نکته مورد توجه هواداران تراکتور در فضای مجازی هم قرار گیرد.

حال باید منتظر ماند و دید مدافع سابق استقلال که در آستانه بازی با این تیم دوباره به ترکیب خمز بازگشته، در بازی این هفته در ورزشگاه آزادی باز هم برای تراکتور بازی خواهد کرد یا نه و در صورت بازی چه عملکردی از خود بر جای خواهد گذاشت.

1997