کیمیش در مسیر جدایی از بایرن مونیخ

کیمیش در مسیر جدایی از بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال جدایی یاشوا کیمیش از بایرن مونیخ وجود دارد.

به گزارش فوتبالی ، نشریه اشپورت وان آلمان در خبری مدعی شد یاشوا کیمیش بازیکن باشگاه بایرن مونیخ احتمال دارد فصل آینده از این تیم آلمانی جدا شود. به نقل از این خبر در صورتی که حضور توماس توخل در فصل آینده روی نیمکت باواریایی ها قطعی شود و این مربی به کار خود در بایرن مونیخ ادامه دهد به طور قطع یاشوا کیمیش از جمع بازیکنان قهرمان چند فصل اخیر بوندسلیگا آلمان جدا خواهد شد. در حال حاضر از باشگاه های بزرگی مانند منچسترسیتی، رئال مادرید و بارسلونا به عنوان مقاصد بالقوه و احتمالی این هافبک ملی پوش آلمانی نام برده می شود.

به نظر می رسد مشکلات بین سرمربی و کاپیتان پیشین تیم ملی آلمان باعث شده تا این دو با هم رابطه چندان مناسبی را نداشته باشند. این مشکلات به خصوص پس از اخراج کیمیش در بازی مقابل دارمشتاد در رقابت های بوندس لیگا نمود بیشتری نیز پیدا کرد به طوری که این موضوع حتی انتقاد لوتار ماتئوس اسطوره پیشین تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن‌مونیخ را نیز در پی داشت.

باشگاه بارسلونا و شخص ژاوی از علاقه مندان پروپاقرص این بازیکن چند پسته به حساب می آیند به خصوص پس از جدایی سرخیو بوسکتس که بارسلونا به طور مداوم به دنبال پیدا کردن یک جانشین مناسب برای هافبک سابق خود بوده است. باشگاه منچسترسیتی و شخص پپ گواردیولا نیز که خود کیمیش را از لایپزیگ راهی بایرن مونیخ کرد از علاقه مندان نوع فوتبال این بازیکن هستند و باید دید آیا کیمیش فصل آینده نیز در مونیخ خواهد ماند یا شهر دیگری را برای ادامه فوتبال خود انتخاب می کند.

۱۰۰۹