پوگبا و مگوایر در فهرست بدترین خریدهای تاریخ منچستریونایتد

پوگبا و مگوایر در فهرست بدترین خریدهای تاریخ منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- وبسایت FourFourTwo بدترین خریدهای تاریخ منچستریونایتد را مشخص کرد.

به گزارش فوتبالی ، این وبسایت ۲۰ خرید بزرگ منجر به شکست در نقل و انتقالات در تاریخ باشگاه منچستریونایتد را رتبه بندی کرده است. در این رده بندی پل پوگبا در جایگاه دوم قرار دارد و هری مگوایر نیز در بین ۱۰ نفر اول لیست حضور دارد. ببه وینگر پرتغالی به عنوان بدترین خرید تاریخ شیاطین سرخ در رتبه اول قرار دارد. به به در سال ۲۰۱۰ پس از مشاهده توسط استعداد یاب های باشگاه به عنوان یک ناشناس با تیم قرارداد امضا کرد. این بازیکن در هفت بازی دو بار برای منچستریونایتد گلزنی کرد تا اینکه چهار سال بعد به صورت قرضی به بنفیکا رفت.سر الکس فرگوسن حتی اعتراف کرد که پس از انتقال ۷.۵ میلیون پوندی اش از ویتوریا گیمارش، هرگز بازی او را ندیده است.

پوگبا پس از ببه قرار می گیرد، زیرا در سال ۲۰۱۶ با مبلغ ۸۹ میلیون پوند به اولدترافورد بازگشته است. با این حال، مرد فرانسوی تنها سه جام را به دست آورد زیرا در شش سال حضور با انتقادات هواداران و کارشناسان دست و پنجه نرم کرد. پوگبا تا زمانی که در سال ۲۰۲۲ به صورت آزاد از الدترافورد رفت ، ۸۰ گل در ۲۲۶ بازی به ثبت رساند.  دیگر خرید معروف ناموفق تاریخ منچستریونایتد اریک جمبا-جمبا بود که با امضای قرارداد قرار بود جانشین روی کین در سال ۲۰۰۳ باشد.

انتقال ۴ میلیون پوندی او از نانت نتوانست مثمر ثمر باشد، زیرا او تنها ۱۳ بازی را در لیگ برتر انگلیس انجام دادو ۱۸ ماه بعد راهی استون ویلا شد. بقیه پنج نفر اول نفراتی شامل رالف میلن و دانی ون دی بیک هستند که کمی بالاتر از الکسیس سانچز و مگوایر قرار دارند. میلن در سال ۱۹۸۸ از بریستول سیتی به خدمت گرفته شد اما تنها ۲۹ بازی انجام داد تا اینکه جای خود را در تیم به لی شارپ از دست داد.

۱۰۰۹