ورزشکاری که میانگین حقوق بر دقیقه بیشتری نسبت به هالند و رونالدو دارد!

ورزشکاری که میانگین حقوق بر دقیقه بیشتری نسبت به هالند و رونالدو دارد!

پایگاه خبری فوتبالی - یک ورزشکار میانگین حقوق بر دقیقه بیشتری نسبت به کریستیانو رونالدو و ارلینگ هالند دارد اما شاید خیلی ها حتی یک بار هم تا کنون اسمش را نشینده باشند!

به گزارش فوتبالی، مت گای بازیکن تیم فوتبال آمریکایی "ایندیاناپولیس کولتس" است که اوایل امسال به این تیم ملحق شد. او قراردادی چهار ساله را به امضا رساند و حقوق او نیز سالی 7.5 میلیون پوند است که پیش از این  نیز در تامپا بی بوکانیرس و لس آنجلس رمس حضور داشته و در سال 2022 فاتح سوپربول شده است. 

مت گای دستمزد کمتری از رونالدو و هالند می گیرد اما اگر میانگین حقوقش نسبت به دقایقش را حساب کنیم، رکورد دار در کل ورزشهای دنیا به شمار می رود. در حقیقت مت گای در این فصل کلا 560 ثانیه درون زمین بوده است و به طور متوسط 133 هزار پوند به ازای هر دقیقه حقوق گرفته است! 

کریستیانو رونالدو در این فصل 1076 دقیقه در النصر بازی کرده و با توجه به این که حقوق سالانه او 175 میلیون پوند است، به ازای هر دقیقه تا کنون 41 هزار پوند حقوق گرفته یعنی تقریبا یک سوم مت  گای. به طور مثال رحیم استرلینگ در چلسی به طور متوسط 4800 پوند در هر دقیقه بازی خود حقوق گرفته چرا که در این فصل 743 دقیقه بازی کرده آن هم در حالی که حقوقش 17 میلیون پوند است. حقوق هالند در سیتی نیز سالی 19.4 میلیون پوند است که او تا کنون 1041 دقیقه بازی کرده و به ازای هر دقیقه تقریبا چهاز هزار پوند حقوق گرفته است!

جالب این است که حقوق مت گای حتی از حقوق جف بزوس مالک کمپانی آمازون نیز بیشتر بوده است.  در حقیقت حقوق بزوس در حال حاضر دقیقه ای 117 هزار پوند است!

4125