سیمونه اینزاگی و اعتقاد به توانایی مارکوس تورام در رقم زدن پیروزی مقابل رم

سیمونه اینزاگی و اعتقاد به توانایی مارکوس تورام در رقم زدن پیروزی مقابل رم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی اینتر پس از پیروزی تیمش مقابل رم اعتقاد دارد مارکوس تورام در این دیدار تفاوت ها رقم زده است.

به گزارش فوتبالی، سیمونه اینزاگی پس از پیروزی تیم اینتر مقابل رم در بازی حساس سری آ ایتالیا گفت: "بازیکنان ما در این بازی واقعا عالی عمل کردند. پاوارد یک بازی بی نقص را ارائه کرد در واقع یک بازی کنترل شده و من قبل از تعویض او خیلی به آن فکر کردم زیرا از این تصمیم مطمئن نبودم و واقعا او عالی بود. اما فکر کردم شاید یک حرکت از بووه یا الشعراوی ممکن بود باعث دریافت اخطار دوم او شود بنابراین او را تعویض کردم. من مخیتاریان و چالهان اوغلو را نیز عوض زیرا عملکرد بارلا عالی بود. این دیدار اصلا بازی آسانی نبود و رم خیلی خوب دفاع کرد. ما برای زدن گل صبور بودیم و در نهایت هم به هدف خود رسیدیم."

سیمونه اینزاگی در ادامه در خصوص جو ورزشگاه جوزپه مه آتزا افزود: "بازی با حضور هواداران ما همیشه اینگونه است. من بازی های زیادی انجام داده ام و هوادارن همیشه استثنایی بوده اند و این اتفاق امشب بیشتر احساس شد. جو جوزپه مئاتزا همیشه جادویی است. ما فکر خود را از همه چیز پیش از بازی خالی کردیم و فقط روی بازی با رم متمرکز شدیم. ما می دانستیم رم فقط متکی به لوکاکو نیست و ما کاملا آماده این بازی بودیم و بازیکنان هم این مسئله را به وضوح نشان دادند. ما مستحق گل زدن بودیم. در واقع این تورام بود که تفاوت ها را ایجاد کرد. او به جزئیات توجه زیادی دارد و باید همینطور به پیشرفت ادامه دهد."

۱۰۰۹