هیجان ژائو کانسلو پیش از دیدار برابر رئال مادرید

هیجان ژائو کانسلو پیش از دیدار برابر رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- ژائو کانسلو مدافع بارسلونا پیش از دیدار ال کلاسیکو برابر رئال مادرید به گفتگو با رسانه این باشگاه پرداخت.

به گزارش فوتبالی ، ژائو کانسلو در مورد وضعیت تیم بارسلونا پیش از دیدار حساس ال کلاسیکو گفت: "ما هرگز تحت‌تاثیر مصدومیت بازیکنان خود قرار نگرفتیم، بلکه به نظر من این یک فرصت عالی برای سایر بازیکنانی است که فرصت بازی زیادی ندارند تا فرصت حضور در زمین را پیدا کنند.ال کلاسیکو مسابقه‌ای است که در آن استرس زیادی حاکم خواهد بود. ما در این بازی فقط برد می خواهیم و این مسابقه اهمیت تاریخی دارد و ما هم کاملا آماده هستیم."

کانسلو در ادامه افزود: "وقتی کوچک تر بودم، و بازی الگوی خودم را در بارسلونا تماشا می‌کردم واقعا هیجان‌زده می‌شدم . این اولین ال کلاسیکوی من خواهد بود و برای آن بسیار هیجان زده هستم. همانطور که قبلاً گفتم، همیشه دوست داشتم اینجا باشم. بارسلونا باشگاهی است که بعد از بنفیکا بیشتر از همه دوستش دارم.‌بعضی از بازیکنان شانسی را که در این بازی به دست می‌آورند، بعدا نخواهند داشت و باید از آن استفاده کنند. ما می‌دانیم که بازیکنان مصدوم زیادی داریم، اما آماده دیدار برابر رئال مادرید هستیم."

۱۰۰۹