پشیمانی ستاره برزیلی از ترک رئال مادرید و پیوستن به منچستریونایتد

پشیمانی ستاره برزیلی از ترک رئال مادرید و پیوستن به منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - ال ناسیونال در گزارشی تکان دهنده مدعی شده که کاسمیرو بعد از مشاهده بی ثباتی سران منچستریونایتد، از آمدن به انگلیس پشیمان شده است. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان سال 2022، کاسمیرو با رقم 70 میلیون یورو از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست و یک تاثیر بزرگ در ترکیب اریک تن هاگ گذاشت و توانست با شیاطین سرخ به جمع تاپ فور لیگ برتر انگلیس برسد و قهرمان تورنمنت جام اتحادیه شود. در این فصل اما اوضاع بسیار متفاوت است. کاسمیرو اصلاً وضعیت خوبی ندارد و حالا ال ناسیونال، رسانه کاتالانی مدعی است که کاسمیرو از پیوستن به شیاطین سرخ ناراحت است و می خواهد خیلی سریع از منچستر خارج شود، چون از نحوه اداره باشگاه در خارج از زمین اصلاً راضی نیست. 

البته عملکرد کاسمیرو در این فصل نیز با افت محسوسی مواجه شده است و شاید این مسائل نشان از علاقه نداشتن او برای بازیکن در یونایتد است. اخیراً گزارش شده که سران این باشگاه می خواهند ژائو نوس را از بنفیکا به عنوان جانشین کاسمیرو خریداری کنند. ال ناسیونال نیز این موضوع را تایید و اعلام کرد که یونایتد برای به خدمت گرفتن ژائو نوس، باید حداقل 70 میلیون یورو خرج کند تا بتواند این هافبک پرتغالی را به خدمت بگیرد.

4416