روزی که منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی تحقیر شد

روزی که منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی تحقیر شد

پایگاه خبری فوتبالی- ۱۲ سال پیش در همین روز منچسترسیتی در یک برد تحقیرآمیز توانست ۶-۱ منچستریونایتد را شکست دهد.

 به گزارش فوتبالی ، این بازی‌ که محل یکی از جنجالی‌ترین خوشحالی های بعد از گل تاریخ بود، جایی که ماریو بالوتلی زیر پیراهن خود جمله‌ معروفِ چرا همیشه من؟ را به لنز دوربین‌ها نشان داد. در این بازی دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد که در رده های اول و دوم جدول رده بندی فوتبال لیگ برتر جزیره قرار داشتند، حساس ترین بازی هفته نهم لیگ برتر انگلیس را در ورزشگاه اولدترافورد برگزار کردند که در پایان آبی پوشان با نتیجه عجیب و باورنکردنی ۶-۱ میزبان سرخپوش خود را در هم کوبیدند و انتقام شکست های چند سال گذشته را از این تیم گرفتند.

نیمه اول این مسابقه یک گل داشت. ماریو بالوتلی در دقیقه ۲۲ روی ارسال زمینی جیمز میلنر و با یک ضربه دقیق بغل پا موفق شد دروازه داوید ده خیا را باز کند. منچستر سیتی نیمه دوم را طوفانی شروع کرد. در دقیقه ۴۷ جانی ایوانز پس از خطایی که بر روی سرخیو آگوئرو پشت محوطه جریمه انجام داد، با کارت قرمز مارک کلاتنبرگ جریمه شد تا منچستریونایتد ۱۰ نفره شود.

همین موضوع کافی بود تا سیتیزن ها توپ و میدان را به طور کامل در اختیار بگیرد.در دقیقه ۶٫ داوید سیلوا یک پاس طلایی به میلنر در درون محوطه جریمه داد و این بازیکن نیز با پاسی طلایی تر در مقابل دروازه خالی منچستریونایتد به بالوتلی پایه گذار گل دوم تیمش شد. در دقیقه ۶۹ سرخیو آگوئرو روی همکاری خوب چند بازیکن سیتی و سپس پاس آخر میکا ریچاردز موفق شد گل سوم را به نام خود ثبت کند.

در دقیقه ۸۱ دارن فلچر با یک ضربه غیرقابل مهار دروازه جو هارت را باز کرد تا اختلاف کمتر شود. این پایان کار نبود؛ چرا که سیتی در دقایق پایانی 3 بار دیگر گلزنی کرد. ادین ژکو در دقیقه ۸۹ گل چهارم، داوید سیلوا در دقیقه ۹۰ گل پنجم و باز هم ادین ژکو در دقیقه ۹۲ گل ششم را وارد دروازه یونایتد کردند تا سنگین ترین شکست تاریخ این باشگاه در اولدترافورد رقم بخورد. نتیجه ای که در آن زمان حتی خوشبین ترین هوادار منچسترسیتی و بدبین ترین هوادار منچستریونایتد نیز پیش بینی این نتیجه را نمی کردند.

۱۰۰۹