اعلام ترکیب منچسترسیتی و منچستریونایتد؛ نبرد حیثیتی!

اعلام ترکیب منچسترسیتی و منچستریونایتد؛ نبرد حیثیتی!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و هفتم از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، دیدار نسبتا حساس و جذابی میان منچستریونایتد و منچسترسیتی برگزار می‌شود و باید دید که در این بازی شاهد چه اتفاقاتی خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در حال حاضر در رده‌ی سوم جدول جای دارد و اختلافش با منچسترسیتی 14 امتیاز است و می‌توان گفت که باید قید قهرمانی را بزند و صرفا برای دوم شدن تلاش کند. از طرفی شاگردان پپ گواردیولا مقتدرانه صدرنشین هستند و راه زیادی تا قهرمانی ندارند، همین مسئله باعث می‌شود که سیتیزن ها با خیال راحتی به میدان بروند چرا که با ادامه این روند، دیر یا زود، قهرمانی‌شان قطعی خواهد شد.

می‌توان گفت این دیدار بیشتر جنبه‌ی حیثیتی دارد تا تاثیر گذاری روی جدول لیگ برتر انگلیس چرا که اختلاف منچسترسیتی با سایر تیم ها و منچستریونایتد بسیار زیاد شده است.

منچسترسیتی که میزبان است با این ترکیب به میدان می‌رود: ادرسون، کانسلو، دیاز، استونز، زینچنکو، رودریگو، گوندوگان، دی بروینه، محرز، استرلینگ، گابریل ژسوس.

ترکیب منچستریونایتد بدین شرح است: هندرسون، لیندلوف، مگوایر، مارسیال، راشفورد، فرد، برونو فرناندز، جیمز، شاو، ون بیساکا، مک تامینی.

در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی در ورزشگاه اتحاد رقم خواهد خورد و کدام تیم می‌تواند فاتح این شهرآورد شهر منچستر شود.

1470