مدافع لیورپول در یک سانحه رانندگی از مرگ گریخت!

مدافع لیورپول در یک سانحه رانندگی از مرگ گریخت!

پایگاه خبری فوتبالی - ترنت الکساندر آرنولد در بازی لیورپول و اورتون در ترکیب اصلی تیم کلوپ قرار گرفت اما گزارشات حاکی از آن است که این بازیکن ساعاتی پیش از بازی بخشی از یک سانحه رانندگی وحشتناک بوده است. 

به گزارش فوتبالی، آرنولد امروز بدون مشکل در ترکیب اصلی لیورپول قرار گرفت اما به گزارش سان، هیچ بعید نبود که با یک تراژدی هولناک مواجه شود. در حقیقت این بازیکن در یک سانحه رانندگی ناشی از طوفان بابت در روز جمعه حضور داشته است. 

سان گزارش داده است که آرنولد فقط چند اینچ تا مرگ فاصله داشته چرا که یک تیر چراغ برق 40 فوتی به علت باد شدیدی با سرعت 40 کیلومتر بر ساعت، در اتوبان سقوط کرده است. گزارشات حاکی از آن است که این تیر چراغ برق به جلوی خودروی آرنولد برخورد کرده است و این بازیکن هم سوار بر رنج روور 90 هزار پوندی خود بوده است.  گفته می شود که خودروی این بازیکن پس از ترمز به یک BMW X5 برخورد کرده است.

بازیکن انگلیسی بعد از آن از خودرویش خارج کرده است و با راننده خودروی دیگر گفتگویی داشته است. یکی از شاهدان می گوید که سرعت باد به حدی بوده که ناگهان باعث سقوط تیر چراغ برق شده است هر چند که به شکل معجزه آسایی کسی صدمه ندیده است. این شاهد می گوید که آرنولد با خوش شانسی توانسته بر مرگ غلبه کند چون فقط چند ثانیه اختلاف زمانی ممکن بوده که باعث سقوط تیر چراغ برق روی او شود!

4125