تکذیب شایعات خرید باشگاه نانت توسط ترنت الکساندر آرنولد

تکذیب شایعات خرید باشگاه نانت توسط ترنت الکساندر آرنولد

پایگاه خبری فوتبالی- تلاش‌های ترنت الکساندر آرنولد برای خرید باشگاه نانت تکذیب شد.

به گزارش فوتبالی، اخباری مبنی بر اینکه ترنت الکساندر آرنولد، مدافع تیم لیورپول، از طریق یک صندوق سرمایه‌گذاری که توسط پدرش مدیریت می‌شود، قصد خرید باشگاه نانت فرانسه را دارد، اخیراً توسط نشریه اکیپ فرانسه منتشر شده است. طبق این گزارش‌ها، آرنولد با استفاده از منابع مالی خود و پدرش، در نظر دارد مالکیت باشگاه نانت را به دست گیرد.

با این حال، نشریه اتلتیک این گزارش‌ها را تکذیب کرده و اعلام کرده که هیچ‌گونه مذاکرات رسمی یا تلاش جدی از سوی آرنولد برای خرید این باشگاه وجود ندارد. به گفته این منابع، اخبار مربوط به تلاش‌های مالی و سرمایه‌گذاری آرنولد در فوتبال خارج از انگلیس، به ویژه در باشگاه نانت، شایعه‌ای بیش نیست. باشگاه نانت که در لیگ یک فرانسه حضور دارد، با مشکلات مالی و مدیریتی روبرو بوده و همین موضوع موجب شد شایعاتی پیرامون خرید این باشگاه توسط چهره‌های معروف ورزشی منتشر شود. اما به نظر می‌رسد این اخبار واقعیت نداشته و باید منتظر بمانیم تا حقیقت بیشتر روشن شود.

این در حالی است که آرنولد در حال حاضر تمام تمرکز خود را بر روی فوتبال حرفه‌ای خود در لیورپول گذاشته و به نظر نمی‌رسد که به زودی وارد سرمایه‌گذاری‌ کلان در فوتبال خارج از انگلیس شود.

۱۰۰۹